برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

ماشین اصلاح صورت (ریش تراش) پاناسونیک Panasonic ES-LV9N-S Shaver

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح صورت (ریش تراش) پاناسونیک Panasonic ES-LV9N-S Shaver کد 7266 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
18,793,000 تومان
محصولات شرکتی دارای گارانتی میباشند
(8 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماشین اصلاح صورت فویلی پاناسونیک Panasonic ES-LV9N-S Electric Shaver ریش‌تراشی پنج‌تیغه و ضدآب با پایه‌ی تمیزکننده‌ی اتوماتیک است که منجر به تمیز شدن تیغه تا تا 99 درصد از خرده موها می شود.
سر ماشین اصلاح پاناسونیک LV9N-S شناور است و قابلیت حرکت سه‌بعدی دارد. به این معنی که علاوه بر چپ و راست و جلو و عقب رفتن، با فشاردادن روی صورت می‌تواند در محور خود بالا و پایین برود. این ویژگی کمک می‌کند که برای اصلاح نقاط انحنادار صورت مانند چانه و گردن، به فشار بیش از حد سر ریش‌تراش روی صورت احتیاجی نباشد.
در میان سری‌های فویلی، دو رول طلایی‌رنگ دیده می‌شود که به حرکت آسان‌تر سر دستگاه روی پوست کمک کرده و التهاب بعد از اصلاح را کاهش می‌دهند. به کمک موتور پرقدرت دستگاه که با سرعت 14000 دور در دقیقه نوسان می‌کند، عملیات قطع‌کردن موها در کسری از ثانیه انجام می‌شود و در مدت‌زمان کوتاهی می‌توان صورتی صاف و بدون ته‌ریش داشت. این موتور، قدرت را با توجه به ضخامت مو به شکل اتوماتیک تنظیم می‌کند تا اصلاح نقاط حساس مانند گونه با قدرت کمتر و اصلاح موهای ضخیم مانند موهای چانه با قدرت بیشتری انجام شود. در نتیجه بعد از اصلاح، یکنواختی در همه‌ی قسمت‌های صورت دیده می‌شود.
ماشین اصلاح پاناسونیک LV9N-S دارای تیغه هایی ویژه است که دارای لبه‌ای با زاویه‌ی 30 درجه هستند و موها را از نزدیک‌ترین نقطه‌ی ممکن به پوست کوتاه می کند؛ علاوه‌براین، تیغه‌ها توسط فناوری نانو پولیش شده‌اند تا نهایت دقت و تیزبودن را ارائه دهند و به مدت طولانی‌تری، برندگی خود را حفظ کنند.
روی تیغه‌های ماشین اصلاح پاناسونیک LV9N-S توسط پنج لایه از جنس استیل ضدزنگ پوشانده شده است که هر کدام طراحی مخصوص به خود را دارند. چهار عدد از پوشش‌ها از نوع فویلی هستند و با طراحی شش‌ضلعی و لبه‌های با زاویه‌ی خاص، همه‌ی موها حتی موهای خوابیده‌ی زیر گردن را بلند کرده و سپس به کمک تیغه‌های زیری قطع می‌کنند.
برای اصلاح و مرتب‌کردن نقاطی مانند خط‌ریش و سبیل می‌توان از خط‌زن متصل به دستگاه استفاده کرد که در پشت آن قرار دارد. طبق انتظار می‌توان از LV9N-S در حمام با فوم و ژل اصلاح استفاده کرد و حتی زیر آب گرم، اصلاحی به‌مراتب نرم‌تر و راحت‌تر داشت.
جنس پشت شیور فویلی از لاستیک ضدلغزشی ساخته شده تا هنگامی که بدنه‌ی آن خیس است، از دست لیز نخورد. در جلوی بدنه‌ی دستگاه، صفحه‌نمایش LED آن قرار دارد که با نمایش باتری، وضعیت شارژ و قفل مسافرتی، استفاده از دستگاه را آسان‌تر می‌کند.
شیور LV9N-s به باتری لیتیوم یونی قابل‌شارژی مجهز است که با یک ساعت شارژکردن تا 45 دقیقه شارژدهی دارد. در صورت تمام‌شدن باتری می‌توان با 5 دقیقه شارژ آن، انرژی لازم را برای یک اصلاح کامل ذخیره کرد. برای شارژکردن و تمیزکردن ماشین اصلاح یک پایه‌ی تمام‌اتوماتیک همراه آن ارائه شده است که ضمن شارژکردن باتری، تیغه‌ها را شست‌وشو داده و آماده‌ی استفاده‌ی مجدد می‌کند.

مشخصات Panasonic ES-LV9N-S شامل:

  • دارای پایه‌ی شارژ و تمیز‌کننده‌ی اتوماتیک
  • دارای 5 تیغه با طراحی Nanotech و زاویه‌ی 30 درجه
  • سری فویلی با طراحی ARC
  • سر شناور و متحرک در سه بعد
  • موتور پرقدرت با سرعت نوسان 14000 دور در دقیقه
  • نوع باتری: لیتیوم یونی
  • قابل شستشو
  • دارای صفحه‌نمایش LED با نمایش باتری
  • وضعیت شارژ و قفل مسافرتی
  • ابعاد: 170 × 75 × 60 میلی‌متر
  • مدت زمان استفاده پس از شارژ: 45 دقیقه
  • مدت زمان شارژ: 1ساعت
  • مدت زمان شارژ سریع: 5 دقیقه

 در ویدیو زیر آنباکسینگ ریش تراش پاناسونیک ES-LV9N-S را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماشین اصلاح پاناسونیک ES-LV9N دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ماشین اصلاح ارشاکو ماشین اصلاح پاناسونیک Panasonic ES-LV9N-S Electric Shaver را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس تیغه ها
استیل ضد زنگ
خط زن
هست
ضد آب
هست
دارای قابلیت شستشو
هست
منبع تغذیه
باتری قابل شارژ (بی سیم)
زمان استفاده پس از شارژ
45 دقیقه
مدت زمان برای شارژ شدن
60 دقیقه
تعداد تیغه
5 تیغه
قابل استفاده به صورت خشک و مرطوب
هست
تکنولوژی اصلاح
برس مستقیم
اندازه اصلاح
0 میلی‌متر
سایر ویژگی ها
- موتور پرقدرت با سرعت نوسان 14000 دور در دقیقه - دارای صفحه‌نمایش LED با نمایش باتری، وضعیت شارژ و قفل مسافرتی - سری فویلی با طراحی ARC
نظرات
لطفا برای نوشتن
1400-05-10

سلام و وقت بخیر
آیا محصول ES-LV9-S به همراه قطعاتش ژاپنی اصله و گارانتی هجده ماهه آژند سرویس است و اینکه قیمت نهایی ان 5840000تومنه؟

پاسخ فروشگاه:

درود
قیمت در سایت بروز هست و مشکلی ندارد . قطعات ژاپنی هستند .گارانتی رو هم باید تماس بگیرید موجودی لحظه ای رو چک کنند بهتون اعلام شود
موفق باشید

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم