برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

ماشین اصلاح سر و صورت و بدن پاناسونیک Panasonic ER-GY10 Clipper

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح سر و صورت و بدن پاناسونیک Panasonic ER-GY10 Clipper کد 1844 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماشین اصلاح سر و صورت و بدن پاناسونیک Panasonic ER-GY10 Clipper تیغه هایی ازجنس استیل ضد زنگ داشته و دارای 4 سری مخصوص برای موی سر، صورت و بدن و خط مایو می باشد و قابلیت کوتاهی مو در اندازه‌های نیم میلی‌متر تا 3-6-9-12 و 15 میلی‌متر را داراست.
ماشین اصلاح  ER-GY10 طی 480 دقیقه به طورکامل شارژ شده وبا هربار شارژ کامل 50 دقیقه می توان ازآن استفاده کرد همچنین دارای سرقابل شستشو بوده و قابلیت شستشو دارد.
حجم زن ER-GY10 قابلیت استفاده به صورت خشک ومرطوب داشته و ضدآب است و می توان زیر دوش از آن استفاده کرد همچنین شامل پایه شارژ، برس جهت نظافت و پایه مخصوص سری‌ها می باشد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماشین اصلاح پاناسونیک ER-GY10 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو ماشین اصلاح سر و صورت و بدن پاناسونیک Panasonic ER-GY10 Clipper را با قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس تیغه ها
استیل ضد زنگ
خط زن
هست
ضد آب
هست
دارای قابلیت شستشو
هست
زمان استفاده پس از شارژ
50دقیقه
مدت زمان برای شارژ شدن
480دقیقه
سایر ویژگی ها
پنچ تنظیم در کوتاهی مو از نیم میلی متر تا 3 - 6 - 9 - 12 و 15 میلی متر-قابلیت شستشو بواسطه تیغه های ضد زنگ و ساختار منحصر به فرد دستگاه -سیستم شارژ القایی
قابل استفاده به صورت خشک و مرطوب
هست
تکنولوژی اصلاح
برش مستقیم
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم