برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ست ماشین اصلاح و شیور اندیس فینیشینگ کومبو Andis finishing combo trimmer with shaver

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ست ماشین اصلاح و شیور اندیس فینیشینگ کومبو Andis finishing combo trimmer with shaver کد 16002 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
14,324,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(5 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

 ست ماشین اصلاح و شیور اندیس فینیشینگ کومبو Andis finishing combo trimmer with shaver از محصولات کمپانی آمریکایی اندیس است. ست فینیشینگ کومبو شامل خط زن مدل T-Outliner T-Blade و ریش تراش مدل Profoil lithium titanium foil است.
شیور ست finishing combo دارای موتوری پرقدرت و بی صدا با گردش موتور 9000 دور در دقیقه است. شیور کومبو فینیشینگ با داشتن بدنه پلیمری به طول 12 سانتی متر و وزنی کمتر از 91 گرم اصلاحی آسان را ممکن می سازد. باتری لیتیومی قوی در شیور اندیس، امکان کار، بیشتر از یک ساعت با هر بار شارژ را میسر ساخته است.
ماشین اصلاح خط زن ست فینیشینگ کومبو با داشتن تیغه هایی از جنس استیل و کربن برای اصلاح در حالت خشک و نزدیک به صفر انتخابی مناسب و حرفه ای است. موتور مغناطیسی خط زن finishing combo دارای گردش موتور 7200 دور در دقیقه است. ماشین اصلاح اندیس با وزنی حدود 317 گرم و طول 13.9 سانتی متر در بدنه ای از جنس پلیمر به زیبایی طراحی شده است.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادیدرباره ماشین اصلاح و شیور اندیس فینیشینگ کومبو دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه انلاین ارشاکو ست ماشین اصلاح و شیور اندیس فینیشینگ کومبو Andis finishing combo trimmer with shaver را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع ریش تراش یا ماشین اصلاح
چرخشی (روتاری)
جنس تیغه ها
استیل
خط زن
هست
منبع تغذیه
باتری قابل شارژ (بی سیم)
زمان استفاده پس از شارژ
بیشتر از 1 ساعت
اندازه اصلاح
نزدیک به 0
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم