برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ماشین اصلاح حجم زن موزر کلاس 50 حرفه ای Moser CLASS 50

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح حجم زن موزر کلاس 50 حرفه ای Moser CLASS 50 کد 14144 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماشین اصلاح حجم زن موزر کلاس 50 حرفه ای Moser ( 1250-0060) CLASS 50 یک ماشین اصلاح حرفه ای با موتور چرخشی قدرتمند و ابعاد جمع و جور است. توان مصرفی موتور تنها 24 وات با عملکرد 3300 دور در دقیقه و نیروی اصلاح بالا است که به شما این امکان را می دهد تا موهایی از هر نوع و تراکمی را با اطمینان کوتاه کنید. با قدرتی که دارد به لطف سیستم کاهش لرزش و صدا، وزن کم (360 گرم بدون تیغه و سیم) و ارگونومی عالی بدنه با روکش ضد لغزش، استفاده از آن آرام و راحت است. این دستگاه دارای یک سیستم داخلی برای تطبیق با ولتاژ هر منطقه از 100 تا 240 ولت در فرکانس 50-60 هرتز است، بنابراین می توانید آن را در هر سفری با خود ببرید. تیغه Star Blade دارای یک تیغه 3 میلی متری و عرض استاندارد 49 میلی متر است. تیغه ماشین اصلاح موزر کلاس 50 از فولاد آلیاژی ساخته شده است و ساخت آلمان است.

Moser Class 50 یک ماشین اصلاح تمام روز است که بیش از حد گرم نمی شود و نیازی به وقفه ندارد و آن را به ابزاری عالی برای استفاده حرفه ای تبدیل می کند.

 ویژگی های ماشین اصلاح حجم زن موزر کلاس 50 حرفه ای شامل:

  • موتور دوار با کارایی بالا.
  • سرعت : 3300 دور در دقیقه
  • مصرف برق : 24 وات
  •  صدا و لرزش کم
  • طول تیغه: 3 میلی متر
  •  عرض تیغه: 49 میلی متر
  • ابعاد : 196x54x48 میلی متر
  • طول سیم :3 متر، حلقه فلزی برای آویزان کردن.
  • بدنه بدون لغزش ارگونومیک.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماشین اصلاح  Moser Class 50 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه آنلاین ارشاکو ماشین اصلاح موی حیوانات موزر کلاس Moser CLASS 50 Professional Corded Hair Clipper را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح  اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس تیغه ها
استیل ضد زنگ
ضد آب
نیست
دارای قابلیت شستشو
نیست
منبع تغذیه
برق شهری (باسیم)
تعداد تیغه
یک تیغه 49 میلیمتری
اندازه اصلاح
1 میلیمتر
سایر ویژگی ها
1- کابل 3- متری 2- تیغه های قابل تعویض 3- دو سرعته 4- موتور 3300 دور در دقیقه 5- ساخت آلمان - تکنولوژی اصلاح: برش مستقیم - دارای شانه 6 و 13 میلیمتری
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم