برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ماشین اصلاح حجم زن حرفه ای ارمیلا موشن نانو Ermila Motion Nano 1585

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح حجم زن حرفه ای ارمیلا موشن نانو Ermila Motion Nano 1585 کد 12107 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
5,995,000 تومان
محصولات شرکتی دارای گارانتی میباشند
(18 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماشین اصلاح حرفه ای ارمیلا موشن نانو Ermila Motion Nano 1585 یک ماشین اصلاح حرفه ای ساخت آلمان است که می تواند هم جهت مصارف آرایشگاهی و هم مصارف خانگی مورد استفادده قرار بگیرد. ماشین اصلاح موشن نانو با وزن 10 گرم تیغه هایی به عرض 32 میلیمتری ، یک ماشین اصلاح سبک و ارگونومیک است که بسیار راحت در دست قرار گرفته و می تواند اصلاحی دقیق و با کیفیت را با حداقل اندازه 0.4 میلیمتر انجام دهد.
تیغه های ارمیلا موشن نانو از جنس استیل ضد زنگ بوده و قسمت پشتی آن کاملا بسته شده است. بسته بودن پشت تیغه ها موجب شده تا اندازه ی اصلاح دقیق تر صورت پذیرد و همچین نظافت آن نیز بهتر و آسانتر شود. ماشین اصلاح ارمیلا موشن نانو قابلیت استفاده هم به در صورت اتصال مستقیم به برق و هم به صورت شارژی را دارد . این دستگاه در مدت 2 ساعت به طور کامل شارژ شده و پس از آن قادر است 100 دقیقه شارژدهی داشته باشد. به علاوه قابلیت تغییر آسان تیغه ها این امکان را فراهم آورده تا به سرعت بتوان تیغه ها را در حالت طراحی قرار داد. به همراه این دستگاه یک شانه قابل تغییر اندازه نیز ارائه شده که می تواند اصلاحی بین 3 تا 6 میلیمتر را انجام دهد.   
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماشین اصلاح حرفه ای ارمیلا موشن نانو Motion Nano 1585 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ماشین اصلاح ارشاکو ماشین اصلاح حجم زن حرفه ای ارمیلا موشن نانو Ermila Motion Nano 1585 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس تیغه ها
استیل ضد زنگ
منبع تغذیه
باتری قابل شارژ (بی سیم)
دارای استند شارژ
هست
زمان استفاده پس از شارژ
100 دقیقه
مدت زمان برای شارژ شدن
120 دقیقه
تکنولوژی اصلاح
برش مستقیم
اندازه اصلاح
0.4 میلیمتر
سایر ویژگی ها
دارای 1 شانه قابل تغییر بین 3 تا 6 میلیمتر،قابلیت طراحی، دارای 2 سال گارانتی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
پیشنهاد ها
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم