برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ماشین اصلاح حرفه ای وال اسپشیال ادیشن WAHL Special Edition professional Clipper

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح حرفه ای وال اسپشیال ادیشن WAHL Special Edition professional Clipper کد 11969 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماشین اصلاح حرفه ای وال اسپشیال ادیشن WAHL Special Edition professional Clipper یک ماشین قدرتمند و بسیار حرفه ای است که می تواند برای اصلاح سر ، صورت و بدن مورد استفاده قرار گیرد. اسپشیال ادیشن تیغه هایی از جنس کروم دارد که نه تنها در برابر زنگ زدگی بسیار مقاوم است بلکه از بروز حساسیت حتی در پوست های حساس نیز جلوگیری می نماید. ماشین اصلاح وال Special Edition از سری ماشین های کلاسیک این کمپانی است که دارای موتوری با قدرت 5000 دور دقیقه می باشد و دارای بدنه ای به طول 160 میلیمتر و عزض تیغه ی 45 میلیمتر است. همچنین دارای 4 سری در اندازه های 3 ، 6 ، 9 و 12 میلیمتر است که بر روی تیغه ثابت می شود و با کمک اهرم کنار دستگاه می توان اندازه ی اصلاح را به دلخواه تنظیم نمود. ماشین اصلاح Special Edition professional با برق مستقیم کار می کند و می تواند مدت طولانی بدون هیچ گونه محدودیتی روشن بماند. طراحی بدنه ی ارگونومیک آن نیز کار با Special Edition professional  را آسان تر کرده و گرد بودن لبه ی تیغه ها نیز مانع از آسیب دیدگی پوست می گردد به علاوه امکان شستشوی سری دستگاه نیز وجود دارد.
به همراه ماشین اصلاح وال Special Edition professional علاوه بر 4 سری ذکر شده ، یک شانه ی مو ، یک سری محافظ تیغه ، یک روغن مخصوص تیغه و یک فرچه ی روغن نیز ارائه می شود.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماشین اصلاح حرفه ای وال اسپشیال ادیشن WAHL Special Edition professional Clipper دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو ماشین اصلاح حرفه ای وال اسپشیال ادیشن WAHL Special Edition professional Clipper را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس تیغه ها
کروم
دارای قابلیت شستشو
هست
منبع تغذیه
برق خانگی
دارای استند شارژ
نیست
قابل استفاده به صورت خشک و مرطوب
نیست
تکنولوژی اصلاح
برش مستقیم
اندازه اصلاح
1 تا 12 میلیمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
1397-11-22

درود تمام محصولات وال مبدا برند آمریکا هست موفق باشید

1397-11-18

خواستم بدونم این محصول هم ساخت امریکاست؟

1396-12-16

خواستم بدونم این ماشینه خط زنه یا ماشین اصلاح موی سر بعد منظور از نداشتن استند شارژ چیه و عدم استفاده بصورت خشک و تر چیه

1396-12-16

درود کلیپر هست و در واقع ماشین اصلاح موی سر برخی محصولات شارژین منظور اینه شارژی نیست یعنی فقط در حالتی که موها خشک هست اصلاح میکند برخی ماشین ها وقتی موها خیس هم هستند اصلاح میکنند

محصولات مرتبط
ماشین اصلاح سر و صورت وال چند منظوره شارژی Wahl 5598-804 Rechargeable Multi Grooming Kit ماشین اصلاح سر و صورت وال چند منظوره شارژی Wahl 5598-804 Rechargeable Multi Grooming Kit
پیشنهاد ویژه محدود
5,436,000 تومان 5,709,000 تومان
%5 تخفیف
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح سر و صورت وال چند منظوره شارژی Wahl 5598-804 Rechargeable Multi Grooming Kit کد 18295 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم