برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ماشین اصلاح حجم زن پرومکس Promax Ret 2115

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح حجم زن پرومکس Promax Ret 2115 کد 11422 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • مشکی
نام تجاری:
3,258,000 تومان
محصولات شرکتی دارای گارانتی میباشند
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماشین اصلاح حجم زن پرومکس Promax Ret 2115 با تکنولوژی اصلاح مستقیم و تیغه های ضد زنگ، به همراه 2 شانه ی اصلاح به طول های 3-4 و 5-6 میلی متر اصلاحی کامل و بی نقص را برای شما به ارمغان می آورد.
وزن دستگاه تنها 100 گرم بوده و طراحی ارگونومیک آن، کار اصلاح را برای شما راحت تر و سریع تر می نماید. قابلیت تنظیم سرعت موتور در 3 حالت کند، متوسط و تند متناسب با ضخامت مو ها را دارد. شما می توانید از ماشین اصلاح پرومکس 2115 به صورت بی سیم (باتری قابل شارژ) و با سیم (برق خانگی) استفاده نمایید.
به دلیل ضد آب نبودن دستگاه می توانید آن را با استفاده از برس و روغنی که همراه محصول ارائه می شود تمیز نمایید.
برای یک اصلاح تمیز چه کارهایی باید انجام داد؟ پوست خود را محکم بکشید، چون این امر موجب می‌شود که ماشین اصلاح تماس بیشتری با پوست و موهای صورت داشته باشد و عمل اصلاح صورت به آسانی انجام شود. با کشیدن لب بالایی خود بین دندان ها بهتر می توانید موهای زیر بینی خود را به خوبی اصلاح نمایید. بعد از اصلاح محلول یا کرم مرطوب کننده و یا افترشویو به پوست خود بزنید.
به منظور اینکه اصلاح خوبی انجام دهید تیغه‌ها و ورقه ریش تراش را هر یک سال تا 2 سال عوض کنید. سعی کنید همیشه وسایل برقی خود را از سایت های اصیل و مطمئن خریداری کنید تا جنسی مرغوب و استاندارد به دست شما برسد مخصوصاً محصولات برقی و وسایلی که با پوست شما تماس نزدیک دارد و ممکن است به پوست شما آسیب برساند. با خرید از سایت ارشاکو تجربه ای جدید را امتحان کنید و با خیالی آسوده محصول را درب منزل تحویل بگیرید.
ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماشین اصلاح Ret 2115 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ماشین اصلاح ارشاکو ماشین اصلاح حجم زن پرومکس Promax Ret 2115 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع ریش تراش یا ماشین اصلاح
تریمر
جنس تیغه ها
استیل ضد زنگ
خط زن
هست
ضد آب
نیست
دارای قابلیت شستشو
نیست
منبع تغذیه
باتری قابل شارژ(بی سیم) , برق خانگی(با سیم)
دارای استند شارژ
هست
زمان استفاده پس از شارژ
90 دقیقه
مدت زمان برای شارژ شدن
90 دقیقه
تعداد تیغه
2
دارای تیغه های خود تیز شونده
نیست
قابل استفاده به صورت خشک و مرطوب
نیست
تکنولوژی اصلاح
برش مستقیم
اندازه اصلاح
1 میلیمتر
سایر ویژگی ها
- قابلیت تنظیم سرعت موتور در سه حالت- نشانگر شارژ سه مرحله‌ای- نوع باتری: لیتیوم یونی- دارای دو عدد شانه‌ی اصلاح دو طرفه (3-4 و 5-6 میلی‌متری)- ابعاد: 15 × 3 × 3 سانتی‌متر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم