برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

ماشین اصلاح سر و صورت رمینگتون اچ سی 5018 Remington HC5018 Hair Clipper

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح سر و صورت رمینگتون اچ سی 5018 Remington HC5018 Hair Clipper کد 11320 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماشین اصلاح سر و صورت رمینگتون اچ سی 5018 Remington HC5018 Hair Clipper از دستگاه های اصلاح سری HC رمینگتون با ماشین های اصلاحی با تنوع شانه های مختلف و مصرف خانگی هستند. شما میتوانید به راحتی در منزل مو های سر و صورت خود را به سرعت اصلاح یا مرتب نمایید. جنس تیغه ها از استیل ضد زنگ مقاوم و مجهز به فناوری خود تیز شوندگی هستند. ماشین اصلاح رمینگتون اچ سی 5018 دارای 5 عدد شانه به اندازه های 3-6-9-12-18 میلیمتر می باشد که میتوان بوسیله ی اهرم کنار دستگاه در اندازه ی دلخواه آن را تنظیم کنید. برای افزایش طول عمر دستگاه بهتر است هر 6 ماه یکبار با استفاده از پیچ گوشتی تیغه ها را باز کرده و با برس تمیز و روغن کاری نمایید.البته این دستگاه ضد آب نیست لذا باید از نفوذ آب به آن جلوگیری شود. ماشین اصلاح رمینگتون اچ سی 5018 شامل دیگر ملزوماتی نظیر برس تمیز کننده صورت و گردن و شانه ی آرایشی نیز می یاشد.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو ماشین اصلاح سر و صورت رمینگتون اچ سی 5018 Remington HC5018 Hair Clipper را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح  اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس تیغه ها
استیل ضد زنگ
خط زن
نیست
ضد آب
نیست
منبع تغذیه
برق مستقیم
تعداد تیغه
5 عدد
دارای تیغه های خود تیز شونده
هست
اندازه اصلاح
3 - 6- 9 -12 -18 میلیمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم