برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

دسته تیغ و ست اصلاح داناوان Donovan Professional straight razor set 7/8 "razor

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دسته تیغ و ست اصلاح داناوان Donovan Professional straight razor set 7/8 "razor کد 10940 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
14,845,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دسته تیغ و ست اصلاح داناوان Donovan Professional straight razor set 7/8 "razor شامل دسته تیغ و بهترین لوازم جانبی مورد نیاز برای اصلاح صورت است. دسته تیغ ساخته شده از فولاد ضد زنگ ژاپنی با دیجه سختی 64HRC است. دسته این دسته تیغ از چوب ساخته شده است و با در دست گرفتن و استفاده از آن حس خوب و راحتی خواهید داشت. ست اصلاح داناون دارای قلم مو و صابون گیاهی شوینده اصلاح برای ایجاد کف مناسب اصلاح است تا به راحتی و بدون اسیب رساندن به پوست حساس صورت بهترین تجربه اصلاح را داشته باشید. به علاوه تسمه چرمی  و سنگ چاقو تیز کنی در این مجموعه دیده می شود . تمام این موارد به همراه یک جعبه چوبی فوقالعاده زیبا و لوکس که جای دسته تیغ است ارائه یم شود باید گرفت دسته تیغ با طول حدود 20سانتی متر می تواند برای اصلاح صورت و زیر گلو بسیار مناسب و ایده آل باشد. 

فروشگاه اینترنتی ارشاکو دسته تیغ و ست اصلاح داناوان Donovan Professional straight razor set 7/8 "razor  را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دسته تیغ و تیغ آرایشگری اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم