برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

دسته تیغ آرایشگری داناوان A.P. Donovan Solid straight razor 7/8" cut throat Razor

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دسته تیغ آرایشگری داناوان A.P. Donovan Solid straight razor 7/8" cut throat Razor کد 10933 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
15,624,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دسته تیغ آرایشگری داناوان A.P. Donovan Solid straight razor 7/8" cut throat Razor از فولاد اصل ژاپنی ساخته شده است. استیلی با کیفیت و ضد زنگ و البته سبک است. دسته تیغ آرایشگری داناوان دارای یک دسته پلاستیکی به رنگ مشکی است. این دسته تیغ به راحتی مورد استفاده قرار می گیرد و در طول حدود 20 سانتی متر است. برای اصلاح صورت با ایمنی و سرعت و دقت بالا شما به یک دسته تیغ نیاز دارید که تیغ اصلاح را در آن قرار دهید و با اطمینان کامل با زاویه دلخواه به اصلاح و تراشیدن موهای صورت بپردازید. این دسته تیغ در جعبه چوبی و زیبایی بسته بندی شده است و می توانید آرم برند داناوان را بر روی دسته تیغ و جعبه آن مشاهده نمایید. 

فروشگاه اینترنتی ارشاکو  دسته تیغ آرایشگری داناوان A.P. Donovan Solid straight razor 7/8" cut throat Razor را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دسته تیغ و تیغ آرایشگری اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
1397-09-29

درود چرم در کاورش موجود است. موفق باشید

1397-09-16

وقت بخیر یه سوال داشتم این دسته تیغ رو اگه خریدیم با چی باید دوباره تیزش کنیم؟؟ نوار چرمی نیست ظاهرا همراهش

1396-02-18

درود با تشکر از پیشنهادات جنابتان این موارد به قسمت مربوطه اطلاع داده شد در صورت تایید وارد سایت خواهد شد.

1396-02-15

سلام و درود چندتا کالا میخاستم پیشنهاد بدم که اگه امکانش هست در سایت موجود کنید 1. مو پران Neck Face Duster Neck Duster Brush JD Crystal Base 2. آبپاش Sam Villa Continuous Purpose Spray Bottle EasyLifeCare Refillable 3. پیشبند آرایشگری Gown Cape Hairdressing BETTY DAIN Whisper Hair Cutting Cape 4. صندلی آرایشگری و سرشور Giantex Salon Backwash Purpose Hydraulic Recline Erfect Backwash Chair

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم