برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

ست قیچی آرایشگری سیزر پلاس Professional Hairdressing Scissors

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ست قیچی آرایشگری سیزر پلاس Professional Hairdressing Scissors کد 10881 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ست قیچی آرایشگری سیزر پلاس Professional Hairdressing Scissors  شامل دو قیچی کوتاهی و پیتاژ است. روکش رنگ طلایی بسیار زیبا و براق که این مجموعه را بسیار زیبا ساخته است و استفاده از آن را با حس خوبی همراه کرده است. قیچی پیتاژ یکطرفه است و در اندازه 5.5 اینچ  و یا معادل 14 سانتی متر است. از  قیچی پیتاژ و یا همان قیچی دندانه دار در ارایشگاه ها برای کم کردن حجم موها در مدل های مختلف مو استفاده می شود. قیچی های پیتاژ بسته به تعداد دندانه ها و طول قیچی و به عبارت بهتر بسته به فاصله بین دندانه ها جم متفاوتی در هر دسته مو برش می دهند. این دو قیچی دارای کیفیت بسیار بالایی در استحکام و تیزی تیغه هستند که از فولاد ضد زنگ ساخته شده اند و می توان به صورت مادام العمر مورد استفاده قرار داد. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ست قیچی آرایشگری سیزر پلاس Professional Hairdressing Scissors دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو ست قیچی آرایشگری سیزر پلاس Professional Hairdressing Scissors   را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید قیچی آرایشگری اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع محصول
قیچی
جنس بدنه
استیل
جنس تیغه
استیل
سایر توضیحات
روکش طلایی رنگ. ارگونومیک. دارای پیچ قابل تنظیم. دو قیچی پیتاژ و کوتاهی مو
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم