برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

قیچی آرایشگری شارک چپ دست ها Shark Fin Professional Hair Shears Monarch Line Left Handed

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید قیچی آرایشگری شارک چپ دست ها Shark Fin Professional Hair Shears Monarch Line Left Handed کد 10864 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
42,755,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

قیچی آرایشگری شارک چپ دست ها Shark Fin Professional Hair Shears Monarch Line Left Handed با طراح یارگونومیک مطابق با حالت افراد چپ دست است . این قیچی فوق العاده محکم و از فولاد ژاپنی ساخته شده است. بسیار تیز است و برای استفاده مادام العمر می باشد. حلقه جا انگشتی آن متحرک است و راحت یدر هنگام استفاده را فراهم می کند. در لبه های قیچ همانطور که در تصویر دیده می شود  از نایلون استفاده شده است تا کمترین اصطحکاک را داشته باشد و همین نیز به طول عمر بالای قیچی می انجامد. . قیچی کوتاهی شارک ابزار کار حرفه ای های آرایشگری است. دارای 4 حلقه جانبی جا انگشتی می باشد.  اندازه قچی 7 اینچی و معادل حدود 18 سانتی متر می باشد .

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره قیچی آرایشگری شارک چپ دست ها Shark Fin Professional Hair Shears Monarch Line Left Handed دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی قیچی آرایشگری ارشاکو قیچی آرایشگری شارک چپ دست ها Shark Fin Professional Hair Shears Monarch Line Left Handed  را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید قیچی آرایشگری چپ دست اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع محصول
قیچی
جنس بدنه
استیل
جنس تیغه
استیل
سایر توضیحات
ساخت ژاپن. ضد زنگ. ارگونومیک
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم