برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ماشین اصلاح سر و صورت وال پینات کلاسیک حرفه ای Wahl Professional Peanut Classic Trimmer 8685-1701

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح سر و صورت وال پینات کلاسیک حرفه ای Wahl Professional Peanut Classic Trimmer 8685-1701 کد 10497 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
4,853,000 تومان
در صورت سفارش ار خارج از کشور وارد می شود
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماشین اصلاح خط زن وال پینات کلاسیک حرفه ای Wahl Professional Peanut Classic Trimmer 8685-1701 انتخابی ایده آل برای اسافاده شخصی و یا استفاده در آرایشگاه های مردانه می باشد. ماشین اصلاح وال یک تریمر قدرتمند برای اصلاح و مرتب سازی موهای سر و صورت است و برای خط ریش و گردن و اطراف گوش بسیار مناسب می باشد، به علاوه این ماشین اصلاح در واقع یک کلیپر قدرتمند برای برش موهای سر می باشد و با داشتن 4 شانه راهنمای برش در طول های مختلف قادر به اصلاح با دقت و کیفیت بسیار خوبی است.
ماشین اصلاح وال از نمونه های با کیفیت و نامدار ماشین های اصلاح است که با برق خانگی تغذیه می شود و با سیم بلندی که دارد به راحتی مورد استفاده قرار می گیرد Wahl Professional Peanut Classic Clipper با موتور دوار و قدرتمند، تیغه تیز و قدرتمند و ضد زنگ به علاوه با بدنه ای سبک و خوشدست یک ماشین اصلاح مناسب برای اغلب آقایان به شمار می رود. در کنار بدنه ماشین اصلاح وال یک دکمه کشویی قرار دارد که به راحتی برای روشن و خاموش کردن آن مورد استفاده قرار می گیرد .
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماشین اصلاح وال Peanut  8685-1701 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ماشین اصلاح ارشاکو ماشین اصلاح وال پینات کلاسیک حرفه ای Wahl Professional Peanut Classic Trimmer 8685-1701 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس تیغه ها
استیل ضد زنگ
خط زن
هست
منبع تغذیه
برق خانگی
اندازه اصلاح
دارای 4 شانه راهنما در طول های مختلف
سایر ویژگی ها
دارای روغن، قلمو و محافظ تیغه. طراحی بسیار سبک و ارگونومیگ. موتور قدرتمند و دوار
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم