برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ژل اصلاح الگانس ارث Elegance Plus Shaving Gel Earth

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ژل اصلاح الگانس ارث Elegance Plus Shaving Gel Earth کد 10149 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • ژل اصلاح الگانس  Elegance Plus Shaving Gel, Earth 500 میل
نام تجاری:
1,765,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ژل اصلاح الگانس ارث Elegance Plus Shaving Gel Earth برای راحتی اصلاح و مراقبت از پوست به هنگام استفاده از تیغ و لوازم اصلاح می باشد. ژ ل اصلاح پوست را مرطوب می کند و باعث می شود آسیبی به پوست وارد نشود ، تیغ اصلاح به راحتی بر روی پوست می لغزد و اصلاح موها با نزدیک ترین فاصله از پوست انجام میشود.
با استفاده از ژل اصلاح مردانه الگانس تجربه اصلاح موی بی نظیری را خواهید داشت. ژل اصلاح الگانس بدون تحریک پوست ، بدون نیاز به حوله گرم و بسیار شفاف است تا دید را آسان و اصلاح را راحت تر و لذت بخش تر کند. این محصول در دو حجم مختلف ارائه می شود و شما می توانید محصول دلخواه خود را انتخاب کنید. 
برای استفاده از ژل ابتدا صورت را با آب مرطوب کنید سپس مقداری ژل روی پوست قرار دهید .آن را با دست خوب پخش کنید تا همه سطح مورد نظر را بپوشاند .با استفاده از تیغ ،اصلاح خود را انجام دهید و در نهایت پوست را با آب به خوبی بشویید .

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد ژل اصلاح الگانس دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو ژل اصلاح مردانه الگانس ارث Elegance Plus Shaving Gel Earth را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ژل اصلاح اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
1396-01-22

سلام میخاستم درخاست کالایرو بدم که اگه امکانش هست بیارید تو سایت ماسک سیاه صورت BLACK MASK SEVDA

1395-12-10

سلام اگه میشه دستکش های الگانس هم بیارید برای آرایشگری هستش ممنون میشم.

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم