برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

حالت دهنده مو رمینگتون ای اس 1220 Remington Amaze Airstyler Brush AS1220

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید حالت دهنده مو رمینگتون ای اس 1220 Remington Amaze Airstyler Brush AS1220 کد 9635 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
4,961,000 تومان
محصولات شرکتی دارای گارانتی میباشند
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

سشوار رمینگتون ای اس 1220 Remington Amaze Airstyler Brush AS1220امکان تنظیم دما را دارد. سشوار رمینگتون AS1220 توانایی صاف کنندگی و حجم دهندگی موهای شما را دارد. با استفاده از Remington AS1220 Hairdryer موهای شما همیشه مرتب و خوش حالت خواهد بوده و همچنین سشوار رمینگتون AS1220 دارای حالت دهنده های یونی به منظور داشتن موهایی صاف ، نرم، درخشان و بدون وز می باشد. فناوری تولید یون در سشوار مو Remington مدل AS1220 به حفظ چربی داخل تارهای مو کمک کرده و از آسیب رسیدن به موها جلوگیری می‌کند. شوار حالت دهنده رمینگتون Remington مدلAS1220 با توان 1200 وات محصولی کاربردی و چند منظوره جهت خشک کردن و حالت دادن به موها در کمترین زمان و به نحو مطلوب می باشد. این سشوار دارای 5 سری متنوع بوده که شامل سری برس تخت، دو سری برس دار گرد 38 و 21 میلی متری جهت ایجاد حالت و فر های زیبا، سری متمرکز کننده ساده و شانه دار با امکان فرم و حجم دادن به موها می باشد. به منظور سهولت در نگهداری و جابجایی یک کیف شیک و مستحکم با این محصول ارائه گردیده است. 

مجهز به یک کلید کشویی بر روی بدنه بوده که به کمک آن می توانید سشوار را در حالت های خاموش، سرعت و گرمای کم، سرعت و گرمای زیاد و وضعیت باد سرد جهت تثبیت حالت ایجاد شده تنظیم نمایید. وضعیت انتخابی بستگی به نوع مو و میزان رطوبت آن دارد که به دلخواه شما قابل کنترل است و با داشتن تکنولوژی یون ساز لطافت و درخشندگی طبیعی موها حفظ می گردد. در ضمن فیلتر فلزی واقع در انتهای بدنه سشوار از ورود اشیای ریز خارجی به درون موتور دستگاه جلوگیری می کند. قابلیت چرخش 360 درجه سیم امکان کار کردن با سشوار را آسان نموده و از پیچ خوردن سیم جلوگیری می کند و از طریق حلقه آویز می توانید آن را در هر نقطه ای آویزان کرده تا در دسترس شما قرار داشته باشد. 
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد حالت دهنده مو رمینگتون AS1220 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید
فروشگاه اینترنتی ارشاکو حالت دهنده مو رمینگتون ای اس 1220 Remington Amaze Airstyler Brush AS1220 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید سشوار اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
توان
1200 وات
نوع مصرف
حرفه ای
باد سرد
دارد
طول سیم
1.8 متر
سایر ویژگی ها
3 سرعت و دما - 2 درجه تنظیم دمای گرم- دارای 5 سری از جنس پلاستیک و فلز برای حالت دادن مو- دارای یک برس تخت، دو برس گرد، سری متمرکز کننده ساده و شانه دار
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم