برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

اتو مو پرومکس Promax 5721n

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید اتو مو پرومکس Promax 5721n کد 800 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • مشکی
نام تجاری:
1,569,000 تومان
محصولات شرکتی دارای گارانتی میباشند
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

اتو مو پرومکس Promax 5721n دارای توان 45 وات و طراحی ارگونومیک است.
بدنه اتو ارگونومیک بوده و بسیار نرم است و امکان استفاده طولانی مدت را بدون ایجاد خستگی فراهم می کند. از کناره های اتو مو که تا 90 درجه گرم می شوند می توان برای فر کردن انتهای مو به داخل یا خارج و یا ایجاد فرهای درشت استفاده کرد.
از آنجا که دستگاه اتو مو جزو کالاهای پر مصرفی است که کاربران ممکن است هر روز از آن استفاده کنند، بنابراین می بایست به چند نکته در مورد ویژگی ها و مشخصات اتو موها توجه داشته باشید.
تعداد صفحات قابل تعویض: بسته به تعداد و نوع صفحات قابل تعویضی که با دستگاه اتو مو عرضه می شود، تعداد عملکردهای آن نیز تغییر می کند.
جنس صفحات: در حال حاضر معمول ترین و پرکاربردترین جنس برای صفحات اتومو سرامیک است با این وجود از موادی نظیر تورمالادین، تیتانیوم و ... نیز ممکن است برای ساخت آن ها استفاده شود.
حداکثر دمای اتو: هرچه حداکثر دمایی که توسط صفحات اتو مو تولید می شود بیشتر باشد قدرت حالت دهی دستگاه نیز بیشتر می شود و برای موهایی که دیر حالت می گیرند مناسب تر است.
چرخش 360 درجه سیم و قابلیت تنظیم دما
اتو موی پرومکس 5721n دارای صفحات سرامیکی است و قابلیت گرم شدن سریع تا  دمای 200 درجه سانتی گراد را دارد که موجب بازدهی بالا در ایجاد حرارت و ثابت ماندن حرارت در طول مدت زمان استفاده می شود.
روکش سرامیکی صفحات باعث نرمی، درخشندگی و لطافت موها شده و از آسیب رسیدن به موها در اثر اتو کردن جلوگیری می کند.

در ویدیو زیر آنباکسینگ یا جعبه گشایی اتو مو پرومکس 5721n را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره اتو مو Promax 5721n دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی اتو مو ارشاکو اتو مو پرومکس Promax 5721n را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید اتو مو اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس صفحات
سرامیک
نوع صفحات
25*90 میلی متر
بیشینه‌ دما
200 درجه سانتی گراد
فناوری تولید یون
ندارد
سیستم خاموشی خودکار
ندارد
دکمه‌ی روشن/خاموش
دارد
سیستم ایمنی قفل دما
ندارد
قابلیت تنظیم دما
ندارد
صفحه نمایشگر
ندارد
سیم گردان
دارد
طول سیم
3 متر
سایر ویژگی ها
قابلیت فر دادن قسمت های انتهایی مو-کیف نگهدارنده دستگاه با لایه نسوز- دارای حلقه‌ی آویختن- عرض صفحات: 26 میلی‌متر- گرم‌شدن پشت صفحه‌ها تا 90 درجه‌ی سانتی‌گراد- سیستم محافظت در مقابل گرمای بیش از حد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
پیشنهاد ها
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم