برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

سشوار حرفه ای پرومکس Promax 7230R

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید سشوار حرفه ای پرومکس Promax 7230R کد 787 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
2,844,000 تومان
محصولات شرکتی دارای گارانتی میباشند
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

سشوار حرفه ای پرومکس Promax 7230R Professional Hair Dryer دارای 2 سرعت و 3 حالت دمای قابل تنظیم است که بر روی دسته سشوار به طور جداگانه توسط 2 دکمه بسیار مقاوم تعبیه شده اند.
سشوار پرومکس promax 7230R دارای خاصیت آیونیک است که از لحظه شروع به کار این سشوار به طور خودکار فعال می شود، همانطور که می دانید تولید یون های منفی باعث نرمی و درخشندگی هر چه بیشتر موهای شما خواهد شد.
جنس المنت های سشوار 7230R از سرامیک است که این ویژگی باعث گرم شدن هر چه سریع تر آن خواهد شد.
از جمله ویژگی های دیگر سشوار فوق حرفه ای 2300 وات پرومکس 7230 R فیلتر هوای قابل تعویض آن است که به راحتی می توان آن را که در پشت سشوار تعبیه شده است تعویض کرد.
سشوار پرومکس 7230R فشار باد فوق العاده و حرارت واقعی 2300 وات دارد و دارای ست کاملی از سری های متمرکز کننده باد در اندازه های 60، 75، 85 میلی متر است. 
سری 60 میلی متری برای ایجاد حداکثر فشار هوا کاربرد و برای  فشار هوای متوسط سری 75 میلی متری و همچنین سری 85 میلی متری برای فشار ملایم استفاده می شوند.
هم چنین برای  سهولت در استفاده یک حلقه پلاستیکی در انتهای سشوار تعبیه شده که امکان اویزان کردن سشوار را به سادگی فراهم می کند، این قابلیت باعث می گردد تا دستگاه همیشه در دسترس باشد و جای کمتری نیز اشغال کند. 

در ویدیو زیر آنباکسینگ یا جعبه گشایی سشوار حرفه ای پرومکس 7230R را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره سشوار حرفه ای Promax 7230R دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی سشوار ارشاکو سشوار حرفه ای پرومکس Promax Professional Hair Dryer 7230R را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید سشوار اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
توان
2300 وات
نوع موتور
AC
نوع مصرف
حرفه ای
فناوری تولید یون
دارد
جنس المنت
سرامیک
باد سرد
دارد
تقویت کننده‌ی توربو
ندارد
فیلتر هوای قابل تعویض
دارد
حلقه آویختن
دارد
طول سیم
3 متر
سایر ویژگی ها
- دارای دو حالت کنترل سرعت- دارای سه حالت کنترل حرارت- دارای دکمه‌ی باد سرد- فشار باد بسیار زیاد و پرقدرت مناسب برای براشینگ- دارای سه متمرکز کننده‌ با عرض‌های 60، 75 و 85 میلی‌متر
نظرات
لطفا برای نوشتن
1396-11-16

سشوار امروز به دستم رسید همچی عالی و خوب پرقدرت برای حالت دهی به موها حرف نداره بسیار مناسبه ظاهر شیک و تمیزی داره و خوش دسته ، گرما دهی مناسبی داره و کاملا سبک و حرفه ای هستش

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم