برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن کالوین کلین (کلوین کلاین) سی کی آبسشن مردانه Calvin Klein (ck) Obsession

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن کالوین کلین (کلوین کلاین) سی کی آبسشن مردانه Calvin Klein (ck) Obsession کد 6021 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن کالوین کلین (کلوین کلاین) سی کی آبسشن مردانه Calvin Klein (ck) Obsession 125 میل
  • عطر و ادکلن کالوین کلین (کلوین کلاین) سی کی آبسشن مردانه Calvin Klein (ck) Obsession 200 میل
نام تجاری:
پیشنهاد ویژه محدود
1,709,000 تومان
%12 تخفیف
1,508,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(5 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن کالوین کلین آبسشن مردانه ادو تویلت Calvin Klein Obsession EDT For Men از گروه بویایی چوب های شرقی در سال 1986 در کشور آمریکا تولید و به بازار عرضه گردید . ادکلن کلوین کلین آبسشن در حجم 125 میلی لیتر و با رایحه ای خنک و شیرین تولید شده است و حس طراوت و تازگی را برای مصرف کننده ی خود به ارمغان می آورد . ادکلن کالوین کلاین سی کی آبسشن مردانه  در نت اولیه ی خود دارای رایحه ی تخم گشنیز ، اسطوخودوس ، گریپ فروت و دارچین میباشد در نت میانی میتوانید رایحه های میخک صدپر ، مریم گلی ، توت قرمز و یاس را استشمام کنید و در انتها به رایحه ی چوب صندل و مشک ختم می شود . نت های غالب در عطر کلوین کلاین آبسشن مردانه شامل ادویه گرم و تند، چوب و کهربا تشکیل شده که رایحه ای گرم و تند را ایجاد می کند.

عطر و ادکلن کالوین کلین سی کی آبسشن مردانه از کالکشن Collections Obsession است  و هم گروه عطر و ادکلن زنانه کالوین کلین (سی کی) آبسشن نایت ادو پرفیوم Calvin Klein (ck) Obsession Night EDP for women می باشد.

عطر کلوین کلین سی کی آبسشن مردانه زیر را دارا میباشد :

  • رایحه اولیه : تخم گشنیز - اسطوخودوس - نارنگی - گریپ فروت - لیموترش - ترنج - دارچین
  • رایحه میانی : درخت جوز - میخک صدپر- بلسان بنفش برزیلی - یاس - مریم گلی- کاج - صمغ درخت مرمکی - توت قرمز
  • رایحه پایه : آمبراروم - چوب صندل - نعناع هندی - مشک - وانیل - خس خس 

عطر و ادکلن کلوین کلین سی کی آبسشن مردان رایحه مشابه با جفت زنانه خود عطر و ادکلن زنانه کالوین کلین آبسیشن Calvin Klein Obsession  دارد

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مردانه کلوین کلین Obsession دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن ارشاکو عطر و ادکلن کالوین کلین (کلوین کلاین) سی کی آبسشن مردانه Calvin Klein (ck) Obsessionرا با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
گرم و تند
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
125 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای سرد
غلظت عطر
ادو تویلت
رایحه اولیه
تخم گشنیز - اسطوخودوس - نارنگی - گریپ فروت - لیموترش - ترنج - دارچین
رایحه میانی
درخت جوز - میخک صدپر- بلسان بنفش برزیلی - یاس - مریم گلی- کاج - صمغ درخت مرمکی - توت قرمز
رایحه پایه
آمبراروم - چوب صندل - نعناع هندی - مشک - وانیل - خس خس
نظرات
لطفا برای نوشتن
1394-12-28

زیاد جالب نیست،در زیر بعضی از باکس های این ادکلن عبارت made in usa و در بعضی made in france دیده میشود،معلوم نیست کدام اصله کدام فرع،بصورت حضوری از سایت ارشاکو تهیه کردم،اصلا پخش بو نداره،باید خودتو به طرف بچسبونی تا بوشو حس کنی.نمیدونم چطوری این محصول پرفروشترین در دهه ۸۰ میلادی بوده،

محصولات مرتبط
عطر مردانه کلوین کلین اترنیتی آکوا Calvin Klein Eternity Aqua For Men عطر مردانه کلوین کلین اترنیتی آکوا Calvin Klein Eternity Aqua For Men
پیشنهاد ویژه محدود
1,813,000 تومان 1,913,000 تومان
%5 تخفیف
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن کالوین کلین (سی کی) اترنیتی آکوا مردانه Calvin Klein (ck) Eternity Aqua کد 2303 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم