برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

کرم ضد چروک روز ایو روشه مدل آنتی ایج گلوبال Yves Rocher Anti-Age Global Day Anti Wrinkle Cream

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کرم ضد چروک روز ایو روشه مدل آنتی ایج گلوبال Yves Rocher Anti-Age Global Day Anti Wrinkle Cream کد 5900 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کرم ضد چروک روز ایو روشه مدل آنتی ایج گلوبال Yves Rocher Anti-Age Global Day Anti Wrinkle Cream محصولی با عمکرد سفت کننده و از برنده چین و چروک صورت است . کرم آنتی ایج گلوبال روزانه حاوی سلول های بنیادی گیاهی می باشد که با حجم 50 میلی لیتری که دارد علاوه بر کاهش سریع خطوط از افتادگی پوست شما جلوگیری می کند . کرم Anti-Age Global Day برای افراد بالای 40 سال مناسب است . با مراقبت روزانه توسط کرم آنتی ایج گلوبال به مرور خطوط عمیق پوست کمتر شده و خطوط نازک کاملا محو می شوند.

کد بهداشتی : 9903212937015670

فروشگاه اینترنتی ارشاکو کرم ضد چروک روز ایو روشه مدل آنتی ایج گلوبال Yves Rocher Anti-Age Global Day Anti Wrinkle Cream را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کرم اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
کرم
حجم
50 میلی لیتر
نوع محفظه نگه دارنده
دردار
جنس محفظه نگه دارنده
شیشه
ویتامین
ندارد
کشور سازنده
فرانسه
سایر توضیحات
محافظت و بازسازی پوست- از بین بردن چین و چروک پوست - استحکام بخشیدن و محکم شدن پوست- مرطوب کننده‌ی پوست- ضد افتادگی- مناسب برای 40 سال به بالا
عملکرد
سفت کننده
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم