برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

کرم ضد چروک و سفت کننده بدن نوکس NUXE FONDANT FIRMING BODY CREAM

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کرم ضد چروک و سفت کننده بدن نوکس NUXE FONDANT FIRMING BODY CREAM کد 5864 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کرم ضد چروک و سفت کننده بدن نوکس NUXE FONDANT FIRMING BODY CREAM محصولی خاص و منحصر به فرد برای فرم دادن و جلوگیری از افتادگی پوست ران ، شکم و بازوها است و با خاصیت فرم دهندگی که دارد پوستی زیبا و سفت و جذاب را برای شما به ارمغان می آورد کرم سفت کننده بدن نوکس در حجم 200 میلی لیتر و بی رنگ به بازار عرضه شده است و برای مصرف آن باید صبح و شب به شک دورانی برروی پوست ماساژ داده و برروی قسمت هایی که در معرض افتادگی پوست هستند باید تمرکز بیشتری شود . 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره کرم ضد چروک و سفت کننده بدن نوکس NUXE FONDANT FIRMING BODY CREAM دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو کرم ضد چروک و سفت کننده بدن نوکس NUXE FONDANT FIRMING BODY CREAM را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کرم اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
شماره رنگ
بی رنگ
نوع
کرم
حجم
200 میلی لیتر
مناسب برای
تمامی پوست ها
سایر توضیحات
صبح و شب به شکل دورانی روی پوست ماساژ داده شود. روی قسمت هایی که در معرض افتادگی پوست هستند،تمرکز بیشتری شود.
عملکرد
ضد چروک و سفت کننده بدن براي هر نوع پوست
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم