برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

بالم لب رودمییل نوکس NUXE REVE DE MIEL ULTRA NOURISHING

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید بالم لب رودمییل نوکس NUXE REVE DE MIEL ULTRA NOURISHING کد 5860 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

بالم لب نوکس رودمییل NUXE REVE DE MIEL ULTRA NOURISHING محصولی جدید و با کیفیت است که به صورت بالم به بازار عرضه شده است و با ترکیبات فوق العاده ای که دارد پوست لب شما را نرم و لطیف می کند و از خشک شدن و ترک خوردن آن جلوگیری می کند . روش مصرف بالم لب رودمییل نوکس به این صورت است که در طول روز به مقدار نیاز برروی لب خود بمالید . NUXE REVE DE MIEL ULTRA NOURISHIN در وزن 15 گرم به بازار عرضه شده است و برای تمامی پوست ها مناسب است و از جمله ترکیبات بالم لب رودمییل می توان به گریپ فروت، کاپریک تری گلیسرید، گلیسین سویا اشاره کرد . 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره بالم لب رودمییل نوکس NUXE REVE DE MIEL ULTRA NOURISHING دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو بالم لب رودمییل نوکس NUXE REVE DE MIEL ULTRA NOURISHING را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کرم اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
شماره رنگ
بی رنگ
نوع
بالم
حجم
15گرم
مناسب برای
تمامی پوست ها
سایر توضیحات
روزانه بر حسب نياز بر روی لب استفاده شود.
عملکرد
محافظ لب ها مناسب براي لب هاي خشک و ترک دار
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم