برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

کرم پا رودمیل نوکس NUXE REVE DE MIEL ULTRA COMFORTABLE

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کرم پا رودمیل نوکس NUXE REVE DE MIEL ULTRA COMFORTABLE کد 5856 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کرم پا نوکس رودمیل NUXE REVE DE MIEL ULTRA COMFORTABLE محصولی جدید و ایده آل برای کسانی است که پوست پاهایشان خشک و یا به شدت آسیب دیده است . کرم رودمیل نوکس با عملکرد مرطوب کننده و نرم کننده ای که دارد پوست پای شما را به شدت لطیف کرده و قسمت های آسیب دیده آن را نیز ترمیم می کند . از جمله مواد به کار رفته در ترکیبات کرم NUXE REVE DE MIEL ULTRA می توان به استئارات گلیسیریل،آکریل آمید، کوپلیمر، بنزیل سالیسیلات و .... اشاره کرد . برای مصرف کرم رومیل نوکس باید آن را به تعداد دفعات لازم در طول روز برروی پوست پا ماساژ بدهید . 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره کرم پا رودمیل نوکس NUXE REVE DE MIEL ULTRA COMFORTABLE دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو کرم پا رودمیل نوکس NUXE REVE DE MIEL ULTRA COMFORTABLE را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کرم اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
شماره رنگ
بی رنگ
حجم
75 میلی لیتر
مناسب برای
پوست خشک و حساس
سایر توضیحات
روزانه به دفعات لازم استفاده شود - کرم پا رِودُمییل نوکس دارای عملکرد مرطوب کننده، نرم کننده و مغذی، التیام بخش و تسکین دهنده، ترمیم کننده، همراه با عوامل باز سازنده پوست، مناسب برای پاهای خشک و آسیب دید است.
عملکرد
محافظ پاها مناسب براي پاهاي خيلي خشک و آسيب ديده
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم