برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ماشین ریش تراش براون کول تک Braun CoolTec CT2CC foil Shaver

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین ریش تراش براون کول تک Braun CoolTec CT2CC foil Shaver کد 5729 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماشین ریش تراش براون کول تک Braun CoolTec CT2CC foil Shaver ساخت کشور آلمان و محصولی منحصر به فرد است که اصلاحی کامل و بی نظیر را برای شما به ارمغان می آورد .
ریش تراش Tec CT4CC مجهز به دو تیغه ی مشبک است که قابلیت تراشیدن موهایی که درجهات مختلف روییده اند را دارد همچنین دستگاه مجهز به یک سری خط زن برای مرتب کردن خط ریش است .
شیور فویلی کول تک CT2CC دارای سری قابل شستشو می باشد و پس از هر اصلاح می توانید به راحتی آنها را در زیر آب بشویید .
ریش تراش براون دارای سیستم قفل پنل است که بتوانید در سفر و درون کیف از روشن شدن آن جلوگیری کنید . دستگاه Tec C2CC به مدت 1 ساعت به طور کامل شارژ می شود و می توانید به مدت 45 دقیقه از آن استفاده کنید .   
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ریش تراش کول تک CT2CC دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو ماشین ریش تراش براون کول تک Braun CoolTec CT2CC foil Shaver را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ریش تراش اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس تیغه ها
استیل ضد زنگ
خط زن
هست
ضد آب
هست
دارای قابلیت شستشو
هست
منبع تغذیه
باتری قابل شارژ
امکان شارژ شدن سریع
دارد
زمان استفاده پس از شارژ
45 دقیقه
مدت زمان برای شارژ شدن
1 ساعت
تعداد تیغه
2
نظرات
لطفا برای نوشتن
1396-10-04

این دستگاه تازه به دستم رسیده دستگاه خوبیه فقط از لحاظ ظاهری طرح و رنگش با اونی که تو عکس دیدم کمی متفاوته . کمی هم صداش به نظرم زیاده البته وقتی روی تند قرار می گیره ولی در حدی نیست که آزار دهنده باشه.

1396-09-17

من عاشق طرح و رنگشم . از لحاظ کیفیت که هر چی بگم کمه ، واقعا بی نظیره . جنس تیغه هاش استیل هستش و قابل شستشو هم هست یعنی بعد از هر اصلاح به راحتی می تونیم بشوریمش .یکی دیگر از ویژگی هاش اینه که قابلیت شارژ شدن داره و در مسافرت هم می تونیم به راحتی ازش استفاده کنیم . من از خریدش راضییییییم

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم