برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن زنانه کرید لاو این وایت ادو پرفیوم Creed Love in White EDP for women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه کرید لاو این وایت ادو پرفیوم Creed Love in White EDP for women کد 5328 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر زنانه کرید لاو این وایت Creed Love in White 75 میل
نام تجاری:
13,230,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه کرید لاو این وایت ادو پرفیوم Creed Love in White EDP for women در سال 2005 تولید و به بازار عرضه گردید . عطر کرید لاو این وایت با رایحه ی خنک و ملایمی که دارد برای مصرف در روزهای گرم تابستان بهترین انتخاب است . عطر لاو این وایت با الهام از عشق به قایق سواری طراحی شده است و عطری شرقی و گل محور است .عطر Creed Love in White نمادی از احساسات آزادی به همراه حسی از هارمونی دریا را برای شما تداعی کرده و بهترین ترکیبات از 5 قاره ی دنیا را گرد هم آورده است . بطری عطر لاو این وایت بسیار خوش تراش و زیبا بوده و با یک روبان نقره ای زیبا طراحی شده است 

عطر Creed Love in White رایحه های زیر را دارا میباشد :

رایحه ی اولیه : پرتقال

رایحه ی ثانویه : زنبق - مگنولیا - گل نرگس - برنج

رایحه ی پایه : وانیل - چوب صندل - عنبر

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر زنانه کرید Love in White دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن ارشاکو عطر و ادکلن زنانه کرید لاو این وایت ادو پرفیوم Creed Love in White EDP for women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
ملایم ، خنک
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
75 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای گرم
غلظت عطر
ادو پرفیوم
نظرات
لطفا برای نوشتن
1397-04-05

سلام . این پرفیوم بوی محشری داره من واقعا لذت می برررم ماندگاری و پخش بوی بالایی هم داره ، بطری شیک و جذابی داره نظر منو که خیلی جلب کرد کلن احساس خوبی به آدم میده و من دوسش دارم

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم