برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

فر کننده مو بابیلیس Babyliss C901PSDE Curl Secret

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید فر کننده مو بابیلیس Babyliss C901PSDE Curl Secret کد 5223 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

فر کننده مو بابیلیس Babyliss C901PSDE Curl Secret ابزار پرطرفداری است که به شما کمک می کند تا در کمترین زمان موهای خود را فر کنید و حالت دهید . دستگاه C601PSDE تولید کمپانی بابیلیس این قابلیت را دارد .
در این محصول یک سری گرد دارد که می توانید دسته ی باریکی از موهها را در آن قرار دهید رو روشن شدن دستگاه موهها دور این سری تابیده شده و به مرور زمان داغ می شود و پس از مدتی با باز کردن سری موههای شما فر شده است .
جنس پوشش دستگاه از سرامیک می باشد این ویژگی سبب عایق الکتریسته بودن دستگاه و همچنین مقاومت آن در برابر گرما می شود . بیشینه ی دمای دستگاه 205 درجه سانتی گراد است که در مقایسه با دستگاه های دیگر بیشینه ی دمای بالایی می باشد .
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره فر کننده مو بابیلیس مدل C901PSDE دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو فر کننده مو بابیلیس Babyliss C901PSDE Curl Secret را با قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید فرکننده مو اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
گستره‌ دما
200 تا 220 درجه
حداکثر دما
205 سانتی گراد
نرم کننده‌ یونی
ندارد
سیستم خاموشی خودکار
ندارد
قابلیت تنظیم دما
دارد
سیم گردان
دارد
طول سیم
2.5 متر
دکمه ی روشن/خاموش
دارد
سایر مشخصات
مناسب برای موهای بلند و متوسط
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم