برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ژل مرطوب کننده مخصوص ریش لورآل سری Men Expert مدل هیدرا انرژتیک LOreal Men Expert Hydra Energetic For Stubble Moisturiser Gel

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ژل مرطوب کننده مخصوص ریش لورآل سری Men Expert مدل هیدرا انرژتیک LOreal Men Expert Hydra Energetic For Stubble Moisturiser Gel کد 5118 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ژل مر طوب کننده لورآل با ماندگاری 24 ساعته که دارد باعث بالا رفتن خاصیت ارتجاعی پوست شما می گردد اگر شما جز آقایانی هستید که ریش و محاسن دارید حتما به محصولی نیاز دارید که ریش و محاسن خود را نرم تر کنید . ژل مرطوب کننده ریش و محاسن لورآل پوست صورت شما را شاداب و نرم می کند . ژل لورآل با خاصیت آبرسانی که دارد بدون اینکه مانند بعضی کرم ها باعث سفیدی و چسبناک شدن موههای شما بشود آنها را نرم و انعطاف پذیر می کند . ژل هیدرا انرژتیک باعث رساندن انرژی به موههای شما می شود و تمام آلودگی ها را از موههای شما پاک می کند . 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ژل مرطوب کننده مخصوص ریش لورآل سری Men Expert مدل هیدرا انرژتیک LOreal Men Expert Hydra Energetic For Stubble Moisturiser Gel دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو ژل مرطوب کننده مخصوص ریش لورآل سری Men Expert مدل هیدرا انرژتیک LOreal Men Expert Hydra Energetic For Stubble Moisturiser Gel را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کرم مرطوب کننده اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
انواع پوست
حجم
50 میلی لیتر
نوع محفظه نگه دارنده
پمپی
جنس محفظه نگه دارنده
شیشه
ویتامین
دارد
نوع ویتامین
ویتامین E
کشور سازنده
آلمان
سایر توضیحات
نرم، لطیف و انعطاف پذیر کننده‌ی موها- پاک کننده آلودگی‌ها از موها- آبرسانی 24 ساعته پوست
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم