برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

بالم دور چشم آلسینا Alcina Eye Balm

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید بالم دور چشم آلسینا Alcina Eye Balm کد 5115 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • بالم دور چشم آلسینا Alcina Eye Balm 15 میل
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کرم دور چشم آلسینا با عملکرد چندگانه ای که دارد به راحتی چین و چروک صورت شما را از بین می برد و باعث جوانتر شدن پوست صورت شما می شود .خندیدن باعث زیباتر شدن چهره ی افراد می شود اما اگر با خندیدن شما در اطراف چشم و دهانتان چین و چروک زیادی ایجاد می شود نه تنها باعث زیبایی چهره ی شما نمی شود بلکه شما را پیرتر نشان می دهد . ایجاد چین و چروک در اثر بالا رفتن سن امری اجتناب ناپذیر است که نمیتوان از ایجاد آن جلوگیری کرد اما با استفاده از برخی کرم های ضد چروک می توان آنها را به تعویق انداخت . 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره بالم دور چشم آلسینا Alcina Eye Balm دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو بالم دور چشم آلسینا Alcina Eye Balm را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کرم دور چشم اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
ضد چروک
حجم
15 میلی لیتر
نوع محفظه نگه دارنده
کاسه ای
جنس محفظه نگه دارنده
شیشه
ویتامین
ندارد
کشور سازنده
آلمان
سایر توضیحات
ضد چروک و خطوط ریز دور چشم- حاوی هیالورونیک اسید و پانتنول
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم