برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

اسپری ضد آفتاب اوسرین SPF50 مدل ترانسپرنت Eucerin SPF50 Transparent Sunscreen Spray SPF50

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید اسپری ضد آفتاب اوسرین SPF50 مدل ترانسپرنت Eucerin SPF50 Transparent Sunscreen Spray SPF50 کد 5106 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • اسپری ضد آفتاب اوسرین SPF50 مدل ترانسپرنت Eucerin SPF50 Transparent Sunscreen Spray SPF50 200 میل
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

اسپری ضد آفتاب اوسرین ترانسپرنت با SPF50 با فرمولاسیون قوی که دارد به طور کامل از پوست شما محافظت میکند . فرم اسپری بودن این ضد آفتاب امکان استفاده از آن را در طول روز برای شما راحت تر کرده است .  مراقبت از پوست امری واجب و حیاتی است به خصوص در روزهای تابستان که نور خورشید به طور مستقیم می تابد بهتر است از کرم های ضد آفتاب استفاده کنیم تا از پوست خود در برابر اشعه های خطرناک ماورابنفش UVA و UVB محافظت کنیم . پس از استفاده از کرم های ضد آفتاب باید آن را در طول روز تمدید کرد این امر کاری است که برای بسیاری از افراد سخت و یا غیر ممکن است 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره اسپری ضد آفتاب اوسرین SPF50 مدل ترانسپرنت Eucerin SPF50 Transparent Sunscreen Spray SPF50 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو اسپری ضد آفتاب اوسرین SPF50 مدل ترانسپرنت Eucerin SPF50 Transparent Sunscreen Spray SPF50 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید اسپری ضد آفتاب اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
معمولی
حجم
200 میلی لیتر
مناسب برای
پوست های حساس
میزان SPF
50
نوع محفظه نگه دارنده
پمپی
جنس محفظه نگه دارنده
پلاستیک
محافظت کننده در برابر اشعه UVA
هست
محافظت کننده در برابر اشعه UVB
هست
عصاره
ندارد
کشور سازنده
لهستان
سایر توضیحات
محافظت از پوست در برابر آسیب‌های ناشی از نور خورشید- ضد آب و تعریق-سبک با جذب سریع و بدون ایجاد حس چسبندگی- سهولت در استفاده و پوشش یکنواخت بر روی صورت و بدن
SPF
دارد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم