برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

اسپری نگهدارنده حالت مو نیوآ مدل دایموند گلس Nivea Diamond Gloss Hair Styling Spray

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید اسپری نگهدارنده حالت مو نیوآ مدل دایموند گلس Nivea Diamond Gloss Hair Styling Spray کد 5101 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  •  اسپری نگهدارنده حالت مو نیوآ مدل دایموند گلس Nivea Hair Styling Diamond Gloss Spray 250 میل
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

اسپری نگهدارنده حالت مو نیوآ مدل دایموند گلس Nivea Hair Styling Diamond Gloss Spray از برندهای شناخته شده در زمینه تولید محصولات آرایشی می باشد. زمانی که میخواهید به مهمانی بروید و فرصت کافی برای سروسامان دادن به حالت موهای خود ندارید بهترین گزینه استفاده از اسپری نگهدارنده حالت مو نیوآ مدل دایموند گلس Nivea Hair Styling Diamond Gloss Spray می باشد که حالت موهای شما را ثابت نگه داشته و درخشش و برق زیبایی به موهای شما می دهد که توجه هرکسی را به سمت شما جلب می کند. محصول نیوآ بسیار قوی بوده و برای مدت طولانی موهای شما را بدون تغییر نگه میدارد. حجم اسپری نیوآ 250 میلی لیتر بوده که اگر به طور روزانه از آن استفاده کنید تا چند ماه پاسخگوی نیاز شماست.

در ویدیو زیر معرفی اسپری نگهدارنده حالت مو نیوآ مدل دایموند گلس را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره اسپری نگهدارنده حالت مو نیوآ مدل دایموند گلس Nivea Hair Styling Diamond Gloss Spray دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو اسپری نگهدارنده حالت مو نیوآ مدل دایموند گلس Nivea Hair Styling Diamond Gloss Spray را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید اسپری نگهدارنده حالت مو اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.     

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
حجم
250 میلی لیتر
میزان قدرت حفظ حالت مو
4
ویتامین
ندارد
سایر توضیحات
پوشش قوی- بدون چسبناک نمودن مو - درخشش فوق العاده زیاد مو- سهولت در شانه پذیری
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم