برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

پودر برنزه کاتریس مدل سان گلو مات برنزینگ 030 Catrice Sun Glow Matt Bronzing Powder 030

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید پودر برنزه کاتریس مدل سان گلو مات برنزینگ 030 Catrice Sun Glow Matt Bronzing Powder 030 کد 5085 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

پودر برنزه کننده کاتریس مدل Sun Glow Matt Bronzing شماره 030 دارای تن رنگ قهوه ای از نوع مات می باشد که جذابیت خاصی به چهره ی شما می دهد داشتن پوستی برنزه و تیره از علایق بسیاری از خانم ها می باشد . کمپانی کاتریس توانسته با تولید پودر برنزه کاتریس این امکان را به مشتریان بدهد که به راحتی پوست خود را برنزه کرده و با یک شست و شو آن را پاک کنند . برای جذابیت بیشتر می توان در قسمتی از صورت از پودرهای روشن و در قسمت های دیگر از پودر برنزه کننده تیره استفاده کرد. محصول کاتریس برای تیره کردن صورت و گردن مناسب است 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره پودر برنزه کاتریس مدل سان گلو مات برنزینگ 030 Catrice Sun Glow Matt Bronzing Powder 030 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو پودر برنزه کاتریس مدل سان گلو مات برنزینگ 030 Catrice Sun Glow Matt Bronzing Powder 030 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید پودر برنزه کننده اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
مناسب برای
صورت و گردن
کشور سازنده
آلمان
سایر توضیحات
پودر برنزه کننده مات- رنگ طبیعی و سبک- مناسب پوست های متوسط
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم