برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

رژ لب جامد بورژوآ مدل Shine Edition شماره 21 Bourjois Shine Edition Gloss 21

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید رژ لب جامد بورژوآ مدل Shine Edition شماره 21 Bourjois Shine Edition Gloss 21 کد 5059 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

رژ لب جامد بورژوآ از جمله محصولات آرایشی می باشد که پس از محصولات آرایشی چشم از اهمیت زیادی برخوردارند و تاثیر زیادی در زیبایی چهره دارند . رژ لب بورژوآ با تنوع رنگی بالا و کیفیت خوبی که دارد می تواند انتخابی مناسب برای کسانی باشد که به طور مداوم از رژ لب استفاده می کنند و به زیبایی خود اهمیت می دهند .رژ لب بورژوآ ساخت کشور فرانسه می باشد . رژ لب جامد بورژوآ مدل شاین ادیشن شماره 21 دارای تن رنگ قرمز روشن می باشد که برای کسانی که پوست سفید دارند بسیار مناسب بوده و جلوه ی خاصی به چهره ی آنها می بخشد

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره رژ لب جامد بورژوآ مدل Shine Edition شماره 21 Bourjois Shine Edition Gloss 21 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو رژ لب جامد بورژوآ مدل Shine Edition شماره 21 Bourjois Shine Edition Gloss 21 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید رژ لب اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
براق
شماره رنگ
21
حجم
3 گرم
ویتامین
ندارد
SPF
ندارد
کشور سازنده
فرانسه
سایر مشخصات
درخشانندگی بسیار زیاد - حفظ رطوبت تا 10 ساعت - غنی شده با عصاره مغذی مانگو - تن رنگ : قرمز روشن
نظرات
لطفا برای نوشتن
1396-10-09

این محصول تازه بدستم رسیده واقعا عالیه همونیه که می خواستم . کاملا جذاب و براق و با کیفیتی فوق العاده .برای من رنگ رژلب خیلی مهمه و این رژلب رنگش دقیقا همون رنگی هستش که مد نظرم بود و من از داشتش لذت میبرم/

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم