برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

سایه چشم کاپریس مدل دو اینفرنال Caprice Duo Infernal Eyeshadow 91

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید سایه چشم کاپریس مدل دو اینفرنال Caprice Duo Infernal Eyeshadow 91 کد 4940 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

سایه چشم کاپریس محصول کمپانی کاپریس در زمینه تولید محصولات آرایشی سابقه ی درخشانی دارد و همواره توانسته با تولید محصولات مرغوب و استاندارد توجه بسیاری از خانم ها را به خود جلب نماید . سایه چشم کاپریس مدل دو اینفرنال از نوع دو رنگ و براق بوده که به دو صورت خشک و مرطوب قابل استفاده می باشد و با ماندگاری بالایی که برروی پوست دارد مورد استقبال قرار گرفته است . سایه چشم کاپریس مدل  Duo Infernal 91 دارای دو رنگ مکمل تن بنفش است که برای انواع رنگ پوست مناسب بوده و جذابت خاصی به چهره ی شما می بخشد

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره سایه چشم کاپریس مدل دو اینفرنال Caprice Duo Infernal Eyeshadow 91 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو سایه چشم کاپریس مدل دو اینفرنال Caprice Duo Infernal Eyeshadow 91 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید سایه چشم اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
شماره رنگ
91
نوع
دو رنگ
جلوه رنگ
براق
آینه
ندارد
کشور سازنده
ایتالیا
سایر توضیحات
دارای کاربرد خشک و مرطوب - فاقد اکلیل - دو رنگ مکمل (تن بنفش) - دارای ساختار نرم و سبک با ماندگاری بالا و بدون ایجاد ضخامت و خطوط - کاربر خشک آن با رنگی طبیعی و کاربرد مرطوب آن با رنگی درخشان و براق با ماندگاری بیشتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم