برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

آب پاک کننده نوویدرم مدل بورد Noviderm Boreade Purifying Micellar Water Makeup Remover

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید آب پاک کننده نوویدرم مدل بورد Noviderm Boreade Purifying Micellar Water Makeup Remover کد 4897 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

آب پاک کننده نوویدرم پس از استفاده نیازی به شستشوی آن با آب ندارید . از ویژگی های پاک کننده نوویدرم می توان به گیاهی بودن ترکیبات آن و جلوگیری از تشکیل جوش جدید برروی صورت اشاره کرد . کمپانی نوویدرم در زمینه تولید محصولات آرایشی فعالیت موفقی داشته است از جمله محصولات شناخته شده این کمپانی می توان به آب پاک کننده مدل Boreade Purifying اشاره کرده که نرم کننده و مات کننده پوست صورت می باشد و در روز و شب و با استفاده از پد آغشته برروی پوست صورت از آن استفاده نمود . 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره آب پاک کننده نوویدرم مدل بورد Noviderm Boreade Purifying Micellar Water Makeup Remover دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو آب پاک کننده نوویدرم مدل بورد Noviderm Boreade Purifying Micellar Water Makeup Remover را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید پاک کننده آرایش صورت اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
کشور سازنده
فرانسه
سایر توضیحات
پاک کردن پوست صورت با ملایمت - نرم و مات کردن پوست - موثر در جلوگیری از ایجاد جوش جدید - بدون نیاز به شستشو - مورد استفاده صبح و شب با یک پد پنبه ای آغشته بر روی پوست - � ترکیبات با منشا کاملا طبیعی
نوع
آب
مناسب برای
صورت
حجم
400 میلی لیتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم