برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

آب پاک کننده اوسرین مدل میسلر 3 در 1 Eucerin Micellar 3 In 1 Cleansing Fluid

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید آب پاک کننده اوسرین مدل میسلر 3 در 1 Eucerin Micellar 3 In 1 Cleansing Fluid کد 4885 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

پاک کننده ی اوسرین با سه ویژگی در یک محلول به محصولی پرطرفدار تبدیل شده است . شما علاوه بر پاک کردن آرایش چشم می توانید تمامی صورت خود را نیز با آن پاک کرده و همچنین به حفظ رطوبت پوست خود نیز کمک کنید . از مهم ترین ویژگی های پاک کننده ی اوسرین خاصیت رطوبت رسانی آن می باشد که پس از پاک کردن پوست دیگر نیازی به استفاده از مرطوب کننده ندارید یکی از دغدغه های مهم خانم های پاک کردن آرایش چشم پس از مهمانی هاست . محلول 3 در 1 اوسرین به شما کمک می کند تا در کمترین زمان آرایش چشم خود را به راحتی پاک کنید . پاک کننده اوسرین این قابلیت را دارد که حتی مواد ضد آب را نیز پاک کند . 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره آب پاک کننده اوسرین مدل میسلر 3 در 1 Eucerin Micellar 3 In 1 Cleansing Fluid دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو آب پاک کننده اوسرین مدل میسلر 3 در 1 Eucerin Micellar 3 In 1 Cleansing Fluid را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید پاک کننده آرایش صورت اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
کشور سازنده
آلمان
سایر توضیحات
- پاک کننده سریع و آسان پوست از آلودگی‌ها و آرایش و ترشح غدد چربی- دارای سه عملکرد پاک کنندگی چشم، صورت و تُنر (رطوبت رسان)- مناسب افرادی که از لنز‌های تماسی استفاده می‌کنند- پاک کننده‌ی آرایش ضد آب چشم
نوع
محلول
مناسب برای
صورت
حجم
200 میلی لیتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم