برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

پنکیک کاپریس سری وت اند درای مدل ام 36 Caprice Wet And Dry Powder M36

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید پنکیک کاپریس سری وت اند درای مدل ام 36 Caprice Wet And Dry Powder M36 کد 4841 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

پنکیک کاپریس مدل Wet And Dry از محصولات پرطرفدار کمپانی کاپریس می باشد که هم به صورت خشک هم به صورت مرطوب قابل استفاده است و از این بابت بسیار مقرون به صرفه است . پنکیک کاپریس مدل Wet And Dry برای پوست های تمیز و آماده به آرایش به عنوان پنکیک و برای پوست هایی که که با آب مرطوب شده اند به صورت کرم پودر عمل می کند . پنکیک کاپریس برروی پوست ایجاد ضخامت نمی کند و بسیار سبک می باشد و پوست صورت شما را یکدست و صاف می کند . پنیک کاپریس ساخت کشور ایتالیا می باشد

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره پنکیک کاپریس سری وت اند درای مدل ام 36 Caprice Wet And Dry Powder M36 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو پنکیک کاپریس سری وت اند درای مدل ام 36 Caprice Wet And Dry Powder M36 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید پنکیک اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
پودر مات کننده
شماره رنگ
36
SPF
ندارد
کشور سازنده
ایتالیا
سایر توضیحات
حاوی ویتامین E - بافت سیلیکونی نرم - احساس سبکی پس از استفاده - جلوگیری از پیری و چروک صورت - قابلیت استفاده به صورت خشک و مرطوب
آینه
دارد
پایه رنگ
تیره
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم