برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

کرم پودر بی یو مدل بی بی سی کرم 6 BeYu BB Cream Foundation 6

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کرم پودر بی یو مدل بی بی سی کرم 6 BeYu BB Cream Foundation 6 کد 4812 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کرم پودر بی یو  از برندهای شناخته شده و به نام می باشد که با مواد اولیه مرغوب و استاندارد تولید می شود . کرم پودر بی یو با قابلیت پوشش دهی فوق العاده تمامی عیوب پوست شما را پوشانده و پوستی صاف و یکدست را برای شما به ارمغان می آورد . از دیگر ویژگی های کرم پودر بی یو می توان به عاری بودن آن از بو و پارابن اشاره کرد که از مزیت های آن به شمار می رود زیبایی پوست از عوامل بسیار مهم می باشد که بیشتر افراد به آن توجه دارند . برای داشتن پوستی سالم و صاف می توانید از کرم پودر استفاده کنید . 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره کرم پودر بی یو مدل بی بی سی کرم 6 BeYu BB Cream Foundation 6 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو کرم پودر بی یو مدل بی بی سی کرم 6 BeYu BB Cream Foundation 6 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کرم پودر اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
مایع
نوع محفظه نگه دارنده
تیوپی
جنس محفظه نگه دارنده
پلاستیک
SPF
دارد
میزان SPF
25
شماره رنگ
6
کشور سازنده
آلمان
سایر توضیحات
قابلیت ایجاد پوستی یکنواخت و درخشان - بدون بو و پارابن، فاقد چربی - حاوی اسید هیالورونیک جهت حفظ و افزایش رطوبت پوست - مناسب انواع پوست خصوصا پوست‌های حساس
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم