برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

کرم پودر مخملی مات بی یو مدل 17 BeYu Velvet Mat Foundation 17

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کرم پودر مخملی مات بی یو مدل 17 BeYu Velvet Mat Foundation 17 کد 4791 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کرم پودر مخملی بی یو برای انواع پوست از جمله پوست های چرب مناسب می باشد و با بافت سبک و لطیفی که دارد برروی پوست احساس نمی شود و پوستی مات را در معرض دید قرار می دهد . در انتخاب رنگ کرم پودر باید دقت داشته باشید که رنگی را انتخاب کنید که نزدیک به رنگ پوست خودتان باشد تا جذابیت بیشتری به چهره ی شما بدهد شما می توانید برای داشتن پوستی صاف و یکدست از کرم پودر به عنوان یک زیرساز استفاده کنید . کمپانی بی یو با تولید محصولات با کیفیت و ماندگاری بالا از سازندگان به نام اروپا به شمار می رود . 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره کرم پودر مخملی مات بی یو مدل 17 BeYu Velvet Mat Foundation 17 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو کرم پودر مخملی مات بی یو مدل 17 BeYu Velvet Mat Foundation 17 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کرم پودر اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
مایع
ظرفیت
30 میلی لیتر
نوع محفظه نگه دارنده
تیوپی
جنس محفظه نگه دارنده
پلاستیک
SPF
ندارد
شماره رنگ
17
کشور سازنده
آلمان
سایر توضیحات
قابلیت جلوگیری از چرب شدن سریع پوست - مناسب برای انواع پوست مخصوصا پوست‌های چرب - حاوی رنگ‌دانه‌های انعکاس نور - ماندگاری بالا - بافت مخملی و کاملا مات
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم