برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

کرم پودر برنزه کننده ایو روشه شماره 01 حجم 30 میلی لیتر Yves Rocher Sunkissed Effect Fluid 01 Foundation 30ml

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کرم پودر برنزه کننده ایو روشه شماره 01 حجم 30 میلی لیتر Yves Rocher Sunkissed Effect Fluid 01 Foundation 30ml کد 4603 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • کرم پودر برنزه کننده ایو روشه شماره 01 حجم 30 میلی لیتر Yves Rocher Sunkissed Effect Fluid 01 Foundation 30ml 30 میل
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

اگر پوست صورت تان دارای لک و جوش هست بهتر است در استفاده از پنکک برای زیر سازی و یکدست کردن صورت تان به هنگام آرایش به این نکات توجه فرمایید که ابتدا ضد آفتاب بدون چربی خود را بر روی صورت تان زده و سپس از کرم پودر مورد نظرتان برای پوشاندن لک ها و جوش های صورت تان استفاده کنید و با زدن چندین ضربه به پوست مواد را جذب پوست تان کنید و در نهایت نیز پد آرایشی تان را آرام بر روی پوست تان گذاشته و بردارید ، البته اگر دوست دارید که پوستی مات بعد از استفاده از کرم پودر داشته باشید.

کد بهداشتی :1470615420942481

کرم پودر برنزه کننده ایو روشه شماره 01 حجم 30 میلی لیتر Yves Rocher Sunkissed Effect Fluid 01 Foundation 30ml با تن رنگ بژ روشن می تواند یکی از انتخاب های خوب شما برای استفاده در آرایش تان باشد .

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره کرم پودر برنزه کننده ایو روشه شماره 01 حجم 30 میلی لیتر Yves Rocher Sunkissed Effect Fluid 01 Foundation 30ml دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو کرم پودر برنزه کننده ایو روشه شماره 01 حجم 30 میلی لیتر Yves Rocher Sunkissed Effect Fluid 01 Foundation 30ml را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کرم پودر  اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
مایع
شماره رنگ
01
ظرفیت
30 میلی لیتر
نوع محفظه نگهدارنده
تیوپی
جنس محفظه نگهدارنده
پلاستیک
کشور سازنده
فرانسه
سایر توضیحات
تنِ رنگ: بژ روشن - حاوی مواد مرطوب کننده
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم