برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

کرم پودر ماوالا سری Fluid مدل Hale 510.04 Mavala Fluid Foundation Hale 510.04

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کرم پودر ماوالا سری Fluid مدل Hale 510.04 Mavala Fluid Foundation Hale 510.04 کد 4596 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

فارغ از سن اگر پوست صورت تان شفاف و براق است بهتر است که ابتدا کرم ضد آفتاب خود را بر روی پوست خود استفاده کرده و سپس پنکک را بر روی ضد آفتاب بزنید ، این کار پوشش بهتری به پوست شما خواهد داد و نیز فراموش نکنید که اطراف چشمتان نیازی به زدن پنکک ندارد و تنها با گذاشتن و برداشتن پد آرایشی تان زیبایی خود را خواهد داشت.

کرم پودر ماوالا سری Fluid مدل Hale 510.04 Mavala Fluid Foundation Hale 510.04 با تن رنگ قهوه ای بعد از استفاده رنگی مات به صورت شما خواهد بخشید .

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره کرم پودر ماوالا سری Fluid مدل Hale 510.04 Mavala Fluid Foundation Hale 510.04 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو کرم پودر ماوالا سری Fluid مدل Hale 510.04 Mavala Fluid Foundation Hale 510.04 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کرم پودر  اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
مایع
شماره رنگ
510.04
ظرفیت
30 میلی لیتر
نوع محفظه نگهدارنده
پمپی
جنس محفظه نگهدارنده
شیشه
کشور سازنده
سوئیس
سایر توضیحات
تن رنگ: قهوه‌ای (تیره)- ضد آب- مات کننده
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم