برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

کرم پودر ماوالا سری Dream مدل Sunny Beige 511.04 Mavala Dream Foundation Sunny Beige 511.04

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کرم پودر ماوالا سری Dream مدل Sunny Beige 511.04 Mavala Dream Foundation Sunny Beige 511.04 کد 4569 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

در انتخاب و استفاده از کرم پودر مهم ترین نکته ای که باید به آن توجه کرد سازگاری کرم پودر با پوست ما و نیز نوع آن می باشد . افراد با پوست چرب بایستی از کرم پودرهای بدون چربی و مات استفاده کنن تا به پوستشان درخشندگی دو چندان ندهند و افراد با پوست معمولی و خشک بهتر است از کرم پودرهای چرب و درخشان تری استفاده کنند.

 کرم پودر ماوالا سری Dream مدل Sunny Beige 511.04 Mavala Dream Foundation Sunny Beige 511.04 با تن رنگ بژ تیره مناسب برای افرادی با پوست های چرب  می باشد چون  کرم پودر ماوالا سری Dream مدل Sunny Beige 511.04 Mavala Dream Foundation Sunny Beige 511.04  فاقد چربی می باشد .

فروشگاه اینترنتی ارشاکو  کرم پودر ماوالا سری Dream مدل Sunny Beige 511.04 Mavala Dream Foundation Sunny Beige 511.04 را با قیمت مناسب برای شما محیا نموده است تا از خرید کرم پودر اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
مایع
شماره رنگ
511.04
ظرفیت
30 میلی لیتر
نوع محفظه نگهدارنده
پمپی
جنس محفظه نگهدارنده
شیشه
کشور سازنده
سوئیس
سایر توضیحات
پوشش دهی بالا- فاقد چربی و مناسب پوست چرب
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم