برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

لاک ناخن ماوالا مدل مینی لا پاز شماره 71 Mavala Mini La Paz Nail Polish 71

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید لاک ناخن ماوالا مدل مینی لا پاز شماره 71 Mavala Mini La Paz Nail Polish 71 کد 4216 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

مراقبت و رعایت بهداشت ناخن ها به سلامت و زیبایی افراد کمک می کند از جمله عوامی که باعث زیباتر شدن ناخن ها می شود استفاده از لاک ناخن می باشد . لاک ها با تنوع رنگی بالایی که دارند حس شادابی را برای مصرف کننده ی خود می بخشند اما اگر بخواهید به طور مداوم از لاک استفاده کنید باید از محصولات با کیفیتی استفاده کنید که به ناخن خود آسیب نرسانید . شرکت ماوالا دارای محصولاتی با کیفیت بالا و مرغوبیت خوب می باشد لاک ماوالا شماره 71 دارای رنگ صورتی - سرخابی خوش رنگی می باشد که از پرطرفدارترین رنگ ها در بین خانم هاست و جلوه ای خاص به دستان شما می بخشد

فروشگاه اینترنتی ارشاکو لاک ناخن ماوالا مدل مینی لا پاز شماره 71 Mavala Mini La Paz Nail Polish 71 را با قیمت متاسب برای شما محیا نموده است تا از خرید لاک اورجینال باقیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
مات
پایه رنگ
صورتی - سرخابی
شماره رنگ
71
حجم
5 میلی لیتر
کشور سازنده
سوئیس
سایر توضیحات
- فاقد تولوئن،کافور،دی بوتیل فتالات و نیکل
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم