برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

لاک ناخن میبلین مدل ووآ کالر شو اوشن بلو Maybelline Vao Color Show Ocean Blue Nail Polish 661

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید لاک ناخن میبلین مدل ووآ کالر شو اوشن بلو Maybelline Vao Color Show Ocean Blue Nail Polish 661 کد 4192 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

لاک میبلین شماره 661 دارای رنگ آبی لاجوردی جذابی می باشد که توجه همه را به خود جلب می کند و جذابیت خاصی به دستان شما می بخشد . لاک ناخن Maybelline ساخت کشور ایتالیا می باشد استفاده از لاک ناخن یکی از کارهای مورد علاقه خانم های می باشد که علاوه بر زیبایی ناخن ها برای انها کاری سرگرم کننده می باشد استفاده از رنگ مناسب لاک یک کار بسیار دشوار است شما باید بدانید در چه فصل و در چه زمانی از چه رنگ لاکی استفاده کنید . لاک میبلین به خاطر تنوع رنگی که دارد طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است .از دیگر ویژگی های لاک میبلین کیفیت و ماندگاری بالا آن می باشد. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره لاک ناخن میبلین مدل ووآ کالر شو اوشن بلو Maybelline Vao Color Show Ocean Blue Nail Polish 661  دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو  لاک ناخن میبلین مدل ووآ کالر شو اوشن بلو Maybelline Vao Color Show Ocean Blue Nail Polish 661 را با قیمت متاسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید لاک اورجینال باقیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
براق
پایه رنگ
آبی لاجوردی
شماره رنگ
661
کشور سازنده
ایتالیا
سایر توضیحات
- پوشش‌دهی کامل- دوام و ماندگاری بالا- خشک شدن سریع
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم