برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

محلول از بین برنده پوست های اطراف ناخن هیدرودرم کوتیکل ریمور Hydroderm Cuticle Remover 8ml

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید محلول از بین برنده پوست های اطراف ناخن هیدرودرم کوتیکل ریمور Hydroderm Cuticle Remover 8ml کد 4160 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

محلول هیدرودرم دارای خواص ضدعفونی کنندگی نیز می باشد  محلول 8 میلی لیتری کوتیکول دارای هیدروکسید پتاسیم می باشد که با از بین بردن کراتین ، پوست های مرده ناخن را در خود حل کرده و پتاسیم موجود در محلول هیدرودرم سطح ناخن را روشن تر می کند . همچنین ویتامین c موجود در محلول به جذب آهن از تغییر شکل و رنگ ناخن جلوگیری می کند . ناخن های شما در اثر عواملی چون شست وشو با مواد شوینده ، آفتاب ، هوای سرد و ... سطح صاف خود را از دست می دهند و پوست اطراف ناخن ممکن است پوسته پوسته شود . محلول هیدرودرم پوست های اطراف ناخن شما را از بین می برد و علاوه بر نرم و مرطوب کردن ، پوست زائد ناخن را به راحتی جدا می کند .

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره محلول از بین برنده پوست های اطراف ناخن هیدرودرم کوتیکل ریمور Hydroderm Cuticle Remover 8ml  دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو محلول از بین برنده پوست های اطراف ناخن هیدرودرم کوتیکل ریمور Hydroderm Cuticle Remover 8ml را با قیمت متاسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید تقویت کننده ناخن اورجینال باقیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
محلول
حجم
8 میلی لیتر
ویتامین
ویتامین C دارد
کشور سازنده
ایران
سایر توضیحات
- نرم کننده، حالت دهنده و از بین برنده کوتیکول های مرده اطراف ناخن- جداسازی بافت های زائد اطراف ناخن- حفظ فرم، حالت و زیبایی ناخن- حاوی کمپلکس نرم کننده، مرطوب کننده و التیام بخش
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم