برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

محلول مقاوم کننده ناخن آنی مدل گرین تی سنستیو هاردنر 947 ANNY Green Tea Sensitive Nail Hardener 947

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید محلول مقاوم کننده ناخن آنی مدل گرین تی سنستیو هاردنر 947 ANNY Green Tea Sensitive Nail Hardener 947 کد 4147 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

محلول مقاوم کننده ناخن آنی مدل گرین تی با حجم 15 میلی لیتر از کمپانی آنی به بازار عرضه شده است . محلول گرین تی ساخت کشور امریکا می باشد و از جمله ویژگی های آن داشتن عصاره چای سبز برای استحکام بخشیدن به ناخن ها می باشد همچنین با داشتن ویتامین سبب تقویت و رشد ناخن ها میشود. از مزیت های محلول Green Tea Sensitive نداشتن ماده شیمیایی فرمالدهید است

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره محلول مقاوم کننده ناخن آنی مدل گرین تی سنستیو هاردنر 947 ANNY Green Tea Sensitive Nail Hardener 947 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو محلول مقاوم کننده ناخن آنی مدل گرین تی سنستیو هاردنر 947 ANNY Green Tea Sensitive Nail Hardener 947 را با قیمت متاسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید تقویت کننده ناخن اورجینال باقیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
محلول
حجم
15 میلی لیتر
ویتامین
دارد
کشور سازنده
آمریکا
سایر توضیحات
- تقویت رشد ناخن‌ها- حاوی عصاره چای سبز برای استحکام بخشیدن به ناخن‌ها- فاقد ماده شیمیایی فرمالدهید
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم