برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

روغن ترمیم کننده و نرم کننده کوتیکول ناخن ماوالا مدل روغن کوتیکول Mavala Huile Cuticule Cleanser And Oil Nail 10ml

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید روغن ترمیم کننده و نرم کننده کوتیکول ناخن ماوالا مدل روغن کوتیکول Mavala Huile Cuticule Cleanser And Oil Nail 10ml کد 4145 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

روغن ترمیم کننده و نرم کننده ماوالا کوتیکول ناخن با حجم 10 میلی لیتر ساخت کشور سوئیس و از جمله محصولات کمپانی ماوالا می باشد که از جمله ویژگی های روغن کوتیکول نداشتن لانولین می باشد که باعث نرم و منعطف شدن پوست اطراف ناخن می شود . روغن ترمیم کننده ی کوتیکول از ریشه ریشه شدن ناخن های شما جلوگیری می کند و پوست ناخن شما از روغن کوتیکول تغذیه کرده و نرم و لطیف می شود همچنین می توانید روغن ماوالا را در صورت داشتن لاک نیز استفاده کنید

فروشگاه اینترنتی ارشاکو  روغن ترمیم کننده و نرم کننده کوتیکول ناخن ماوالا مدل روغن کوتیکول Mavala Huile Cuticule Cleanser And Oil Nail 10ml را با قیمت متاسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید تقویت کننده ناخن اورجینال باقیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
روغن
حجم
10 میلی لیتر
ویتامین
ندارد
کشور سازنده
سوئیس
سایر توضیحات
- فاقد لانولین- نرم و انعطاف پذیر شدن پوست اطراف ناخن- جلوگیری از ریشه ریشه شدن ناخن- تغذیه کردن کوتیکول از این روغن و نرم و لطیف شدن آن- قابل استفاده در صورت وجود لاک روی ناخن
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم