برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

محلول خشک کننده سریع لاک ماوالا مدل ماوادرای Mavala Mavadry Nail Polish 10ml

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید محلول خشک کننده سریع لاک ماوالا مدل ماوادرای Mavala Mavadry Nail Polish 10ml کد 4142 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

یکی از مشکلات ما خانم‌ها در هنگام لاک زدن خشک شدن سریع لاک است . خشک کننده ی سریع ماوالا برای این منظور تولید شده است . محلول ماوادرای به صورت محلول بوده و لاک ها را به سرعت خشک می کند و همچنین عمر لاک را بیشتر می کند . زدن لاک یکی از کارهای مورد علاقه ی خانم هاست . یکی از عواملی که در خرید لاک موثر است اثر لاک است . ما برای افزایش طول عمر لاک باید از خشک کن استفاده کنیم . ممکن است در طولانی مدت لاک پوسته پوسته ، لب پر و یا کدر شود که با استفاده از این محلول دیگر این مشکلات را نخواهید داشت . محلول ماوالا رنگ لاک را ثابت نگه می دارد و با براق کننده ای که دارد از کدر شدن لاک جلوگیری می کند . محلول ماوادرای علاوه بر خشک کردن سریع لاک لایه ای درخشان روی لاک ایجاد می کند که زیبایی لاک را دو چندان می کند

فروشگاه اینترنتی ارشاکو محلول خشک کننده سریع لاک ماوالا مدل ماوادرای Mavala Mavadry Nail Polish 10ml را با قیمت متاسب برای شما محیا نموده است تا از خرید عطری اورجینال باقیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
محلول
حجم
10 میلی لیتر
ویتامین
ندارد
کشور سازنده
سوئیس
سایر توضیحات
- خشک شدن سریع لاک- ایجاد یک لایه درخشان بر روی لاک- افزایش دهنده عمر لاک
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم