برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

فر کننده مو پرنسلی (پرینسلی) Princely PR315AT Hair Curler

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید فر کننده مو پرنسلی (پرینسلی) Princely PR315AT Hair Curler کد 3629 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • بنفش
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

فر کننده مو پرنسلی (پرینسلی) Princely PR315AT Hair Curler با توان 30 وات و کاربرد آسان به راحتی فرهای زیبا و ماندگاری به موهای شما می دهد.
فر کردن کامل موها کاری وقت گیر و خسته کننده است که به کمک فرموی جادویی پرنسلی با قابلیت چرخش اتوماتیک دیگر این مشکل وجود ندارد.
دستگاه Princely PR315AT دارای محفظه سرامیکی PTC برای فر کردن موهاست که توسط آن موها به صورت اتوماتیک دور میله پیچیده می شوند.
دستگاه فر کننده مو بصورت حرفه ای طراحی شده و می توان از آن در سالن های آرایشی نیز استفاده کرد.
فر موی جادویی PR315AT پرنسلی مجهز به پنل دیجیتال تعبیه شده بر روی دسته دستگاه است که شامل دکمه های فشاری روشن و خاموش و جهت چرخش است و با فشردن کلید روشن و خاموش می توان حرارت را در 3 حالت 190، 210 و 230 درجه سانتی گراد تنظیم نمود، به کمک کلید فشاری دیگر می توانید جهت چرخش را به دو صورت راست گرد یا چپ گرد انتخاب کنید.
سیستم ایمنی خاموشی خودکار Princely PR315AT کمک می کند تا در صورت روشن ماندن دستگاه به صورت پیوسته به مدت 60 دقیقه دستگاه را به طور خودکار خاموش کند، جهت استفاده مجدد کافیست دستگاه را دوباره روشن نمایید.
سیم بلند 2.5 متری این فرمو با قابلیت چرخش 360 درجه و حلقه آویز محدوده وسیعی برای کار با دستگاه دراختیار شما قرار می دهد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی فر کننده مو پرینسلی دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو فر کننده مو پرنسلی (پرینسلی) Princely PR315AT Hair Curler را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید فر کننده موی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
گستره‌ دما
190 و 210 و 230 درجه سانتی گراد
حداکثر دما
230 سانتی‌گراد
نرم کننده‌ یونی
ندارد
سیستم خاموشی خودکار
ندارد
سیستم ایمنی قفل دما
ندارد
قابلیت تنظیم دما
دارد
سیم گردان
دارد
طول سیم
2.5 متر
پایه‌ی تعبیه شده در بدنه
ندارد
عملکرد توربو
ندارد
دکمه ی روشن/خاموش
دارد
سایر مشخصات
دارای چراغ LED نشانگر روشن بودن
- دارای سیستم گرم‌شدن سریع
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم