برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دستگاه فر مو بیورر Beurer Hair Curler HTE30

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دستگاه فر مو بیورر Beurer Hair Curler HTE30 کد 3628 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • سفید
نام تجاری:
747,000 تومان
محصولات شرکتی دارای گارانتی میباشند
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

فر مو بیورر Beurer Hair Curler HTE30 با ظاهر بسیار زیبا و صفحه گرد سرامیکی منحصرا جهت فر کردن موهاست و به دلیل سرامیکی بودن جنس صفحه آن به مو ها آسیب نرسانده و آن ها را نمی سوزاند. برای استفاده از این فر مو تنها کافیست مقدار مناسبی از موهای خود را به دور میله سرامیکی پیچانده و توسط گیره نگهدارنده چند لحظه نگه دارید تا موهای شما به زیباترین شکل فر شوند، برای گرفتن نتیجه بهتر مطلوب است مو های شما کاملا تمیز و خشک باشد.
فرمو بیورر HTE30 مجهز به ولوم تنظیم دما می باشد که روی بدنه اتو تعبیه شده و سیم 1.9 متری این دستگاه و حالت چرخشی 360 درجه محدوده وسیعی در اختیار ما قرار می دهد. در انتهای سیم اتو حلقه ای جهت آویزان کردن وسیله به طور عمودی وجود دارد، همچنین اگر بخواهید در حین کار با دستگاه آن را به صورت افقی نیز قرار بدهید یک پایه اهرم دار زیر آن طراحی شده که می توانید آن را باز کرده و اتو را بدون هیچ خطری روی سطح دلخواه خود بگذارید.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره فر مو Beurer Hair Curler HTE30 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو فر مو بیورر Beurer Hair Curler HTE30 را با قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید فر مو اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
گستره‌ دما
بین 160 تا 180 درجه
حداکثر دما
160 سانتی‌گراد
نرم کننده‌ یونی
ندارد
سیستم خاموشی خودکار
دارد
خاموشی خودکار پس از
60 دقیقه
سیستم ایمنی قفل دما
ندارد
صفحه نمایشگر
ندارد
قابلیت تنظیم دما
دارد
سیم گردان
دارد
طول سیم
1.9
پایه‌ی تعبیه شده در بدنه
بله
عملکرد توربو
خیر
دکمه ی روشن/خاموش
بله
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم