برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

حالت دهنده و اتو مو پرومکس Promax 5337 Hair Styler

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید حالت دهنده و اتو مو پرومکس Promax 5337 Hair Styler کد 3614 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

اتو حالت دهنده و اتو مو پرومکس Promax 5337 Hair Styler بسیار شیک طراحی شده و با سبکی که دارد مانع ایجاد خستگی در حین استفاده می شود. دستگاه Promax 5337 که 5 کاره بوده و دارای طرح های جذاب و زیبا است و با آن می توان حالت های زیادی بر روی موها به وجود آورد. مدل این قالب ها شامل قلب، پروانه، ستاره، 3 نوع ویو (ریز، درشت و مدل بامبو) و صاف کننده است.
همچنین برای حالت دهی سریع و عالی صفحات آلومینیوم دستگاه پرومکس 5337 از روکش سرامیکی پوشیده شده اند که این قابلیت علاوه بر انتقال سریع گرما باعث می گردد تا به مدت طولانی تری گرما در آنها حفظ شود .تمامی صفحات دستگاه با پهنای 48 و طول 65 میلی متر به حالت کشوئی طراحی شده و با یک اشاره می توان آنها را تعویض و استفاده نمود.
بر روی دسته دستگاه کلید خاموش و روشن و چراغ نمایشگر برق تعبیه شده که به راحتی قابل مشاهده و استفاده هستند.
همچنین ما بین دسته ها یک قلاب فلزی نیز طراحی شده که با بستن آن باعث می شود تا صفحات بهتر به هم متصل شوند.
به همراه حالت دهنده Promax 5337 کیفی نقره ای رنگ است که بسیار محکم و مقاوم طراحی شده و برای هر کدام از صفحات دارای جایگاه است که این قابلیت باعث افزایش طول عمر دستگاه می شود .
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره حالت دهنده و اتو مو 5337 Promax دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه ارشاکو حالت دهنده و اتو مو پرومکس Promax 5337 Hair Styler را با قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید اتو و حالت دهنده مو اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس صفحات
آلومینیومی
دکمه‌ی روشن/خاموش
دارد
سایر ویژگی ها
ویو 7 کاره حرفه ای شامل سر صاف کن ،انواع ویو و شکلهای قلب ،ستاره و پروانه - دارای چراغ نمایشگر برق - دارای قلاب فلزی جهت بهتر بسته شدن صفحات
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم