برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

برس یون ساز بابیلیس اچ بی 50 ای Babyliss HB50E

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید برس یون ساز بابیلیس اچ بی 50 ای Babyliss HB50E کد 3608 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

برس یون سار بابیلیس اچ بی 50 ای Babyliss HB50E با خاصیت ضد الکتریسیته ساکن (lonic) باعث می شود تا موها کاملا براق و نرم شوند. با استفاده از این برس شادابی و سرزنده شدن را برای موههای خود به ارمغان بیاورید. وجود قابلیت تولید یون های منفی باعث می گردد تا مو از ریشه تقویت شود و مویی سالم تر با ضخامت تر تولید شود همچنین خاصیت دیگر این برس این است که باعث کشیده شدن تارهای مو به هیچ عنوان نمی شود و از ریزش و از دست دادن موها جلوگیری می شود.
برس یون ساز بابیلیس دارای شانه یا دندانه های نسبتا بلندی از جنس پلاستیک و استیل می باشد که به راحتی موها را به بخش های دقیق و هم تراز جدا می کند و مسیری مناسب برای تابش پرتو های یون به فرق سر را فراهم می کند.درضمن خروجی مناسبی در وسط این برس ایجاد شده که برای پوست مفید است و هیچ گونه ضرری ندارد.
برای پخش کردن یون تنها کافیست دکمه روی دسته دستگاه را فشار داد تا در حین شانه کردن یون منفی تمامی قسمت های سر و تارهای مو را (از ریشه گرفته تا نوک مو) فرا گیرد. درضمن برس HB50E توسط 2 باطری نیمه قلمی تغذیه می گردد که جایگاه آن دقیقا در داخل دسته تعبیه شده است که به راحتی می توان باطری ها را درون آن قرار داد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد برس یون ساز بابیلیس HB50E دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه آنلاین ارشاکو برس یون ساز بابیلیس اچ بی 50 ای Babyliss HB50E را با قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید برس مو اصل با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
فناوری برس
یون ساز
سایر توضیحات
کار با باتری
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم